★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 februari 2013

Oro

Av Lisa - 8 februari 2013 15:12

Ja det här var ju upplyftande.. Eller inte. Näää, nu ska man gå omkring och vara orolig hur länge som helst då.

Neurologen tyckte att Denise har blivit mer stel i kroppen. Stel och spastisk.. Och nu planeras en radiologisk undersökning. Det innebär att hon kommer måsta sövas och det kan inte göras här hemma i Sollefteå, så då får vi åka till Sundsvall isåfall...   suck! Jag åkte dit helt övertygad om att bara få goda besked och åkte därifrån med en stor klump i magen och med neurologens ord ekande i huvet: Med tanke på hur hon föddes och allt hon varit med om så kan man inte förvänta sig att allt blir normalt..

Visst har jag det ofta i åtanke också.. Att allt kanske inte blir precis helt normalt, men jag tycker ändå att hon är så pass pigg, klar, vaken och medveten om allt så jag förväntade mig inte riktigt att få höra det jag fick höra..  Dom kan ha fel. Det behöver inte betyda att hon kommer bli konstig och ha bestående skador men just  u är jag väldigt rädd för det..

Dom skulle iaf diskutera och planera lite.. Sen får vi se vad som händer. Nästa steg är ett hembesök så får vi prata lite mer om allt..


Jag tycker iaf att jag har världens bästa och duktigaste tjej och jag hoppas och tror att hon kommer utvecklas och bli en helt frisk och normal..väldigt liten tjej..

Av Lisa - 8 februari 2013 12:43

Dax för första besöket på habben! Önska oss lycka till

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards