★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Lisa - 18 januari 2013 10:57

jahapp.. då ska man försöka roa sig HEMMA igen då! gaaaah! Natten har varit lugn. Denise sov som en stock hela natten och hon har druckit nästan 3 dl vätskeersättning nu på morgonen och ätit lite banan blandat med majsvälling-pulver. (man får använda fantasin när man har en unge som vägrar dricka välling) Själv så mår jag bra förutom att jag är grymt rastlös då såklart. Nån som vill komma och hälsa på? hehe. Nä, så elak ska jag inte vara! Får väl roa mig med att tvätta och städa idag. Det blev ju en hel del tvätt igår kan jag lova!

Nu är det äntligen på gång med TAPETSERING här! Dom har varit och beräknat hur mycket det ska kosta och så, så nu är det bara att vänta.. Jag vet ju redan sen läääänge tillbaka vilken tapet jag ska ha, så jag behöver inte åka och kolla.


Tänkte mig en promenad idag.. Men näää, det blir nog inget sånt.. brrrrr What to do, what to do?

Här kommer lite gamm´bilder från bloggarkivet iaf..

                         


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards