★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Lisa - 8 januari 2013 13:30

Är det detta som kallas sjukstuga eller??
Det är mycket som behövs till ett sånt litet barn!

Av Lisa - 8 januari 2013 10:15

God Morgon Tisdag och välkommen tillbaka FEBER!   

Nä nu får det räcka! 38 i temp nu på morgonen.. Tyckte väl att hon verkade lite gnällig inatt. Vaknade halv fem typ och då klev vi upp men lillan ville inte äta frukost, så vi la oss igen och låg till nio. Ingen frukost nu heller. Bara en halv banan. Hon har säkert ont i halsen. Jaja, bara att fortsätta vila och kurera. Själv är jag väl inte sådär superkaxig idag heller, men jag överlever. Får väl fortsätta husera här hemma. Städa, fixa matlådor, baka osv. Börjar kanske bli liiiite less på det, men vi kan ju låssas att jag njuter hehe.

     

Jag som ska besikta min lilla fransman idag! Bara att kamma sig och hoppa ur pyjamasbrallorna! Hoppas den går igenom, annars blir jag sur!


Kom att tänka på att jag sökt dagisplats från mitten på Mars.. Ja.. När jag gjorde det så hade jag väl förhoppningar om att Denise skulle växa och utvecklas i raketfart och tänkte att i mars så skulle hon ju varit ett år om hon hade kommit ut i rätt vecka.. Men, jag får nog vackert inse att det inte kommer att funka. Neurologen sa det också att om hon börjar på dagis och blir smittad av en massa sjukdomar hela tiden nu när hon är så liten så kommer det att hämma hennes utveckling ännu mer.. Hoppas verkligen att jag får igenom vårdbidraget.. Känns inte helt okej att jag ska ta ut alla mina mammadagar för att Denise inte är frisk nog att vara på dagis..  



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards