★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Lisa - 5 januari 2013 15:31

Jahapp.. Då har man tvättat, diskat, dammsugit, skurat, plockat bort julen.. Haft barnvakt en stund och varit och handlat... och nu då? Suck! ååååå va tråkigt det är! Men Denise verkar iaf liiite piggare och hon har varit riktigt busig på eftermiddan. Det kanske går åt rätt håll nu! HOPPAS! Nu sussar hon sött och laddar batterierna. Tror jag ska göra detsamma. Sen ska jag nog slänga i en hårfärg tror jag.. Börjar få en redig  utväxt som genast måste åtgärdas!


Det här var den allra första bilden jag laddade upp till bloggarkivet. 2009..

 Fast bilden är nog tagen 2005 vid närmare eftertanke...

  

Jag och hela Kennel Haga    Nu är det bara Totte kvar (2:a fr vä)! Resten av dom är borta!



Av Lisa - 5 januari 2013 10:49

Snor, hosta och feber! Lilla skruttan min hade 39.2 inatt och var totalt brännhet! Nu har vi nyss fått lite penicillin hemlevererat så vi får hoppas att det gör susen och att hon blir piggare snabbt nu..

Vad gör man hemma egentligen när man har sjukstuga?? Inte fan är det kul inte, och det är ju såklart inte många som har lust att komma och hälsa på (konstigt va?) Äh, jag får passa på att städa och plocka bort resten av julsakerna eller nåt.. Men behöver ju inte stressa iaf!

Längtar och trånar efter mitt älskade gym! Har hunnit träna EN ENDA GÅNG i år! Sen kom den här jäkla fökylningen. Men jag ska inte klaga. Det är inte ofta jag är förkyld faktiskt, så nog ska jag kunna vila bort den här skiten och komma tillbaka starkare än nånsin. (i wish) Går inte upp i vikt iaf.. Snarare tvärtom, konstigt nog. Jag som fuskat så mycket under jul och nyår, och även innan jul. Men det är bra.. Jag klagar inte!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards