★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Lisa - 3 januari 2013 11:09

Idag är vi inte krya här hemma! Har ju varit lite småförkyld några dagar, men nu har det brytit ut ordentligt och jag har jättesvårt att andas och det känns som om jag har ett kilo segt slem långt nere i lungorna. Denise är bara snorig än så länge, tack och lov.. Men hon får sina inhalationer i förebyggande syfte. Hon är ju iaf vaccinerad mot RS men det börjar bli dax för en ny spruta om bara några dagar, så jag hoppas hon har ett fullgott skydd!

Igår var jag på Bio! Denise fick vara hos morbror i några timmar och mamma fick lite egentid. Det händer inte ofta att jag går på bio faktiskt. Det är ju ganska mysigt och det har sin charm, men nog fan sitter man skönare hemma i soffan?! hehe.

Jag som trodde att jag skulle få TRÄNA idag!! Nä, idag blir inte många knop gjorda. Åkte upp till sjukan nyss för jag skulle ta blodprov.. Där möttes jag av ett överfullt väntrum och jag kände att det inte riktigt var läge att sitta där i hundra år bland en massa folk med lilla fisen, så vi vände och åkte hem igen.. Får väl göra ett nytt försök i eftermiddag eller så får jag helt enkelt vänta tills imorgon.

Nöjd med Artikeln i VK är jag iaf! Tänk att det har gått ett helt år och att mitt lilla stjärnskott är så frisk och stor! Helt overkligt känns det faktiskt till och med för mig, även fast jag har varit med på hela resan!  

Älskade Älskade Älskade unge!!!!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards