★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Lisa - 26 september 2012 12:22

Det blir aldrig som man tänkt sig.. Och då menar jag ALDRIG.. Jobbigt när man är kontrollfreak som jag och ingenting blir som man tror. Men det är bra övning.. Man behöver inte alltid veta allt så långt i förväg.


Jag ska iaf tillbaka och träffa den som ska operera mig om ett par veckor så får vi se var vi landar.. 


Fick äntligen samtal från dietisten idag! Så nu håller hon förhoppningsvis på att etablera kontakten med vår gamla dietist i Umeå.. Hon är ju ändå specialserad på barn och har haft hand om Denises nutrition från den dagen hon föddes, så det känns som det bästa nu när det inte går så bra med viktuppgången längre.. 

Fick även ett till samtal för en stund sen.. Dom vill att vi ska komma på röntgen och göra ultraljud på Denises njurar.. Så på Fredag efter läkarbesöket så blir det ultraljud..  Lite orolig blir man ju såklart, men min magkänsla säger att det inte är något fel.. Magkänslan brukar ofta stämma.

Nä, nu vill jag skriva om nåt annat än SJUKHUS! Men just nu är det en sån period..  

Av Lisa - 26 september 2012 11:33

Nu finns filmen på Blu-ray och DVD!!
Här kan filmen köpas: The Dictator


 

Av Lisa - 26 september 2012 06:44

Nu ska ni få höra nåt ovanligt! Denise drack en halv flaska välling klockan fyra inatt! Jag trugade och trugade igårkväll men hon nobbade ALLT jag försökte ge henne. Provadetill och med en havrevälling som vi hade en smakpåse av, men ICKE. Så hon fick lägga sig med ytterst lite mat i magen.. Men vällingen slank ner inatt som tur var, men då ville hon bara ha några skedar gröt nu på morgonen, men det hinner vi nog ta igen under dagen!!

Det är ett jävla mat tjat här nu, men det kommer nog vara så ett tag, så ni som läser får helt enkelt härda ut!

Idag är det min tur att gå till doktorn.. Ska göra en mindre rolig undersökning inför en mindre rolig operation.  pjuh.. Så om ett tag kommer mormor hit och är barnvakt en stund!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards