★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Lisa - 19 september 2012 17:39

   

Fix

Av Lisa - 19 september 2012 14:14

     

Som jag sagt förut: Jag och min HALL! Men nu har jag iaf ÄNTLIGEN fått upp skohyllorna på väggen.. Har ju bara ägt dom i tre år och bara låtit dom stå på golvet.. Hade kunnat sätta dom liiite längre ner, men jag vill kunna komma åt med dammsugaren utan att behöva slå i dom!  Aj lajk min hall! Är på homestylinghumör idag, så jag städar för fullt här!

Av Lisa - 19 september 2012 12:28

Sitter här i soffan och lunchar för mig själv! Denise sover som en stock! Vi har varit på babyrytmiken idag. Det var måååånga bebisar och mycket att titta på och framförallt LYSSNA på. Denise blir lätt lite "förvirrad" av alla ljud (inte bara hon kan jag skvallra om) och till slut så vill hon inte riktigt vara med. Jag ser ganska väl på henne när det börjar vara nog, och jag tror vi åkte hem i rätt tid.

 

(Crappy bild! Jag vet, men det var den enda jag hann ta) Tur att hon har nappen som tröst när det blir mycket ståhej. Vad gjorde man utan den tro???

Jag färgade håret igårkväll.. Egentligen gillar jag ju att vara blond, men det kräver så mycket tid och pengar att hålla på å bleka när man har så mörkt hår som jag har.. Funkar liksom inte med  Schwarzkopf slingblondering som finns på Ica precis. det krävs kraftigare doningar här! Och att gå omkring med en svart utväxt jämt och ständigt är inte riktigt vad jag vill heller.. Så nu ser jag helt enkelt ut så här istället.

 

Känns konstigt och jag känner mig lite som en grå mus! Men man vänjer sig nog.. Kanske lägger i nån varm slinga eller nåt, bara för att liva upp det lite!


Ikväll blir det Body Balance! Älskar det nya passet. Fokus på att sträcka ut bröst och övre delen av ryggen. Exakt det som är mitt problemområde! Hur perfekt som helst!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards