★ 399 gram ★

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Lisa - 15 september 2012 23:39

Trött tröttare tröttast! Har känt mig lite halv nipprig ikväll. Haha. Längesen jag var på det här humöret i nyktert tillstånd kan jag säga. Men det känns bra. "gamla Lisa" :) Är ju ofta så jävla allvarlig och har alltid en massa
Problem och jobbigheter som ska lösas jämt. Ikväll har jag inte tänkt på nånting sånt! Ibland måste man bara släppa allt och bara vara! Slappna av, slappna av!

Av Lisa - 15 september 2012 16:05

Ja, vad ska man säga om den här dagen då? Solen skiner och vi var ute på en härlig morgonprommis imorse, Jag, Natasha och Denise. Sen tog jag och Nisen en sväng på stan och inhandlade lite nödvändigheter (och Onödigheter)

Nu är vi nybadade och nyduschade och det luktar gott i hela lyan.. Det enda lilla problemet är att pluttisen inte vill äta idag. Men vi får kämpa vidare och prova lite då och då.. Jag måste sluta oroa mig för det där.. Hon får nog i sig det hon behöver!

Lär väl gå iväg till Natasha sen och umgås lite.. Frågan är bara hur vi ska kunna låta bli att äta go´saker? Jag är sugen som fan! haha.. Typiskt mig!! KAN INTE hålla mig borta från socker och när jag väl bestämt mig så lyckas jag övertala mig själv att jag ändå är värd en "liten" godispåse... 

 

Surpuppan


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards