★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Lisa - 12 september 2012 17:20

Fan va hemskt det är att inte trivas ordentligt hemma!! Men va fan.. Nu får det vara så här. Tavlor där dom INTE ska vara, och mönstrade fula tapeter med stora vita fläckar ovanför soffan.. Jag vet inte varför jag HATAR det här mönstret så mycket, men jag är ju iofs emot mönstrade tapeter så det var väl inte sååå konstigt ändå!

       

Och jag jublar inte direkt över sovrumstapeterna heller.. Men dom är inte lika viktiga. Det är ju inte så många som har nånting att göra i mitt sovrum ändå   

 

Men Nisen hon kör nån slags gymnastik hon! Mycket bra!

 

Är så glad att Denise ätit så bra idag.. Men nu verkar hon ha fått lite ont i magen, men hellre det än att hon matvägrar som igår! Det är ett enda bestyr det här med maten.. Och inte fan blir det bättre bara för att man blir vuxen! Nej nej nej..


Snart dax att svira om till bekväma träningskläder och sticka iväg till Päran med Nisen !

Av Lisa - 12 september 2012 12:10

Ja idag är det raka motsatsen mot igår    Nisen äter som aldrig förr, energin är på topp och jag håller på att storstäda. Bäst man passar på medans lusten finns och medans pluttskrutten är snäll.

Vi tog en liten prommis i solen och hon somnade i vagnen, så jag ställde ut henne på balkongen då vi kom hem så hon fick sova där medans jag dammsög hela lyan. Är så jäkla less på att ha det så här. Det ekar ju när man pratar i v-rummet och man vet ju aldrig hur länge man får vänta på nya tapeter så nu återanvände jag några av dom förra hyresgästernas gamla hål i väggen och satte upp några tavlor.. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag HATAR tapeterna här inne, så det sr ju absolut inte ut så som jag vill ha det..men men.. Den som väntar på något gott....  

(väntar ALLTID för länge)


Nu är det dax för nästa moment! SKURA!!!! Ikväll blir det träning.. Body Balance passar perfekt eftersom jag har så jävla ont i ryggen! Sen kanske lillasyster kommer hit och sover över.. vi får se!


Så här kan det se ut när man är RIKTIGT i farten! 

 

 

Av Lisa - 12 september 2012 09:32

Idag mår vi bättre! Kanske vi ska bege oss ut på en prommis nu då? Denise har redan ätit både gröt OCH potatis/majs/kalkon puré :) Vi har nämligen varit vakna sen halv sex vi!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards