★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Lisa - 1 september 2012 22:05

Min skrutt har varit vaken heeeeela dagen!!! Men nu sussar hon sött i vagnen medans vi andra tittat på Snövit och käkar götta.. Och tar ett glas :)

Av Lisa - 1 september 2012 11:08

Vädret är grått.. Fy fasen vad trist! Igår hade jag en riktig skitdag faktiskt. Sååå trött, och ont i magen, men framåt kvällen så kändes det myyycket bättre.. Men nu känns det likadant igen, så det är väl bara att vänta på bättre tider nu då?  Näää.. Nisen sover på soffan och sen ska vi iväg och hjälpa en kompis med lite målning!


Fick iaf upp lite grejjer på väggarna igår! ÄNTLIGEN!

     

Å så jag då med mina sunkiga mobilbilder! Note to self: Jag HAR EN SYSTEMKAMERA!!! ANVÄND DEN! 


Jaja, mer grejjer ska upp såklart, men när man har sånna här HELVETSVÄGGAR så måste man vara säker på att man verkligen vill ha grejjerna där man sätter upp dom, så jag ska fundera lite    Som vanligt.. Lisa: Den stora funderaren med 100% belutsångest när det gäller ALLT! That`s me!

 

Ser ni någon där i mörkret????


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards