★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Lisa - 26 augusti 2012 19:16

Nu ska vi se vad vi tycker om änglamarks blöjor!

Av Lisa - 26 augusti 2012 18:43

Söndagar är alltid hemska tycker jag! Söndag känns alltid som slutet på nåt.. Söndag betyder alltid: Back 2 reality. Slutet på helgen och slut på det roliga och dax att förbereda sig för den kommande måndagen. Den här söndagen kanske har varit en av dom längsta på länge känns det som. Lång tråkig och jobbig. Så går det när man unnar sig för mycket av det goda!

Som tur är så har jag en liten plutt här som har sympati sovit med mamma nästan hela dan    Hon har visat sig från sin allra bästa, mysgaste och gosigaste sida och legat på mitt bröst i flera timmar. 

Nu har vi badat och duschat, städat iordning här och tänt en massa ljus. Nu återstår bara kvällsfikat för oss båda, sen får vi se om vi lyckas sova nåt inatt!

 

Av Lisa - 26 augusti 2012 11:09

Gissa dagens läge? Soffa, morgonrock, en stor flaska bubbelvatten och mest troligt kommer det slinka ner en pizza i min mage om inte allt för länge. Ååååå vilken svullarhelg det här blev! Men men. Nya friska tag imorgon!

Hade jättetrevligt igår iaf. Vi käkade gott, drack gott, surrade massa skit och badade både inne och ute och bastade. Idag är jag hes och känner mig  väldigt irriterad i halsen..Men vad gör det om hundra år?

Denise hade skött sig fint igår och inte ställt till med några bekymmer.. Jag vågade inte ringa och fråga på hela kvällen för jag visste att det bara skulle kännas skitjobbigt om jag skulle höra henne gnälla eller gråta i bakgrunden.

Och vad gjorde jag en timme innea jag skulle åka då? Jo, jag satte mig på balkongen, hade Iphonen i fickan på shortsen.. Och vad händer när jag sätter mig på stolen? KRAS! Iphonen åker i golvet och skärmen spricker. Gissa om jag blev sur? Jaja.. Nu är det bara att försöka bestämma sig för om jag ska beställa hem ett nytt glas och be någon pillrig jävel att byta det åt mig eller om jag ska skicka in den.. Vet dock inte om jag kan leva utan telefon så länge.. Det går liksom inte i dagens samhälle. Man MÅSTE ha sin iphone! haha


Nä, nu måste jag lägga ner huvet på kudden en stund tror jag !


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards