★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Lisa - 14 augusti 2012 17:34

Så roligt att ni berättar vilka ni är och att jag får så många svar! Jättekul! Och det verkar precis som jag trodde vara måååånga mammor och prematurmammor som läser, men även sjukvårdspersonal, bekanta och andra!
Nu ska ja iväg och dansa i mina nya träningskläder!!
Ser you later

Av Lisa - 14 augusti 2012 08:32

Nu vill jag göra en liten koll här!
Vilka är ni som läser min blogg och hur hittade ni hit? Jag föreställer mig att större delen av läsarna är mammor som hittade hit under vår tid på Neo.. Kanske via FL eller artiklarna i tidningarna? Men egentligen vet jag inte, men nyfiken är jag såklart!
Tell me! Är du en mamma? Prematurmamma? Bekant? Facebookvän, Eller annat..

Av Lisa - 14 augusti 2012 07:58

Hipp Hipp Hurra!! För jag är NIO månade IDAG! Och tänka sig att jag väger nästan 5kg mer än när jag föddes ! Från 399 till 5310 på 9 månader! Och jag äter som en häst! Min facoritmat är: Äpple/pärongröt (sempers fr 6 månader) och godast är det när pappa mosar i en bananbit! Jag äter 1,5 portion till frulle och 1 portion på kvällen! Till lunch äter jag kalops och potatismos. Mamma har försökt lura i mig andra saker men jag älskar min kalops! Sådeså! Vällingen är jag inte så förtjust i längre. Bara tidigt på morgonen/natten och kanske nån enstaka flaska under dagen. Men hallå, jag är ju stor nu ju!!! Jag vill ha MAT :)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards