★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Lisa - 13 augusti 2012 21:09

DÖD!!! Ja, det är så jag känner mig just nu! Huvva! Kände att jag hade dåligt med energi, men ibland blir jag piggare av ett träningspass. Så var dock inte fallet idag. Menm jag körde igenom passet, jag blev svettig och jag gjorde det jag hade tänkt. Thumbs up!

Nisen hade skött sig exemplariskt hos morfar, fast hon hade varit vaken hela tiden, så nu sover hon som en stock efter en tallrik gröt!

Jag har känt mig lite skum idag.. Konstig i humöret på nåt vis. Lite psycho kanske?. Nä, men lite sådär tankspridd, förvirrad och orolig. Har haft en massa orostankar kring Denise och tänkt mycket på allt som hänt, allt jag läst om vad som KAN hända. Inbillar mig en massa saker och då känns allt bara jobbigt!! Man ska inte oroa sig i onödan, men jag är ju en sån som alltid förväntar mig det värsta i alla situationer och tror att det ska vara nåt slags skydd mot aööa jobbiga känslor.. Jaja, imorgon är en ny dag!!

Jag har nog sovit rätt dåligt inatt också.. Jag inbillar mig att jag sover så jäkla bra på nätterna men jag gör nog inte det. Inatt har jag ju varit upp säkert 5-6 gånger och stretchat ryggen, legat på spikmattan, matade Denise vid halv fem och sen klev vi upp strax efter sju..

Mera träning så kanske jag blir piggare!! 

 

Av Lisa - 13 augusti 2012 16:17

Det är roligare att shoppa till Denise än till mig själv nu för tiden!

 

Men alltså, spana in jeansen! Hur cool kommer inte Nisen bli i dom då? Jeansen som är köpta på pojkavdelningen och allt    Tänk dig dom till en rosa liten body eller nåt sånt! Det lär väl dyka upp nån bild framöver  på stumpan!

 

Nu är det laddning av batterierna inför en Body Pump pass ikväll som gäller. Nisen får vara hos morfar under tiden och jag hoppas att hon inte skriker som en stucken gris heeeela tiden..

Av Lisa - 13 augusti 2012 11:06

5310 gram (5090 för två veckor sedan) helt okej tycker jag!

Av Lisa - 13 augusti 2012 08:48

Här får ni en liten snabbtitt på vad jag menar med GLÄDJESKRIK när jag vaknar på morgonen! 



Nu måste vi sätta fart här. Ner med frullen i magen, på med kläderna och ut och gå. Morgonpromenad och BVC står på agendan!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards