★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Lisa - 8 augusti 2012 22:58

Vill mest bara vara med mamma! Sådeså!

Av Lisa - 8 augusti 2012 19:08

Nu kanske ni tycker jag är lite elak.. Men det är lite komiskt att Nisen blir rädd varje gång man säger R

Av Lisa - 8 augusti 2012 14:42

Ja då var det dax igen då.. Måste bara få klaga lite. Har en riktig jävla skitdag idag! En sån där dag då ALLT känns fel. Alla kläder är fula, håret är risigt, jag är trött och sliten, har ingen lust till nånting, hemmet ser fult ut, Nisen är grinig och jag har ont i magen.. hmm.. Antar att det är det sistnämnda som är orsaken till allt det andra. Men tur då att man faktiskt FÅR och KAN vara hemma och såsa hela dagen. Har liksom ändå inga krafter i kroppen idag. Måste försöka ta tag i det här på nåt vis. "Magperioderna" kommer oftare och oftare och det börjar bli ett ganska stort hinder för mig i mitt liv faktiskt. Men att gå till vårdcentralen och ha ont i magen är väl ungefär som att gå till en tandläkare och klaga på att man har ont i foten. Ingen vet nånting och antingen har man "stressmage" eller "IBS". Nä, jag får nog satsa på homeopat eller nåt sånt för jag har då aldrig fått nån hjälp med magen av en läkare under hela mitt liv.

Sådärja! Nu har jag fått klaga lite också! Imorgon är det en bättre dag. Kanske redan ikväll. Vem vet?

Av Lisa - 8 augusti 2012 12:16

Inte lätt att ta kort på en unge som alltid har en hand i munnen!
Nu har vi varit på sjukan iaf. Vaccinet hade inte kommit, så vi fix nöja oss med stick i armen istället. Så nu har jag och Nisen fått varsitt stick, eller.. Nisen fick 5 stick innan det kom nåt blod sp hon var mycket duktigare än mig! Nu ska ja lägga mig och vila en stund. Magen tar kål på mig!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards