★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Lisa - 6 augusti 2012 21:55

Oj oj oj. Kan inte beskriva ens hur jäkla slut jag är just nu! Jag la på 7.5 kg extra då vi körde knäböj på Pumpen. Kanske låter futtigt men det är STOR skillnad mellan 10 och 17.5 när man kör pump, och jag kommer nog få betala för det imorgon med en "härlig" träningsvärk!
Nu blir det en film och ryggläge i en skön soffa. (mycket skönare än min) Är nöjd med den här dagen :)

Mys

Av Lisa - 6 augusti 2012 16:57

Vi tog en tur till granvåg med korv, gott sällskap och en hög med brädor! Haha. Vem har sagt att man måste ha ved för att grilla? Som min kära man säger: allt behöver inte vara så jävla perfekt jämt heller!
Nu laddar jag för träning! Body Pump får det bli idag och jag känner mig taggad!

Av Lisa - 6 augusti 2012 08:36

 

Dagens lilla gla´skit! Jag vaknade strax efter sju av att den här lilla glädjespridaren låg i sin säng och utbrast nån sorts glädjeskrik. Kan man vakna på ett bättre sätt? Man förväntar sig att hon ska ligga och skrika och grina av hunger, men istället ligger hon och skrattar och de enda skriken man hör är glädjeskrik!   

1 tallrik gröt och 1/4 banan senare ligger hon nu som en dösill med bullig mage på soffan och sover, medans jag och pappzen dricker kaffe.

Har redan börjat lite smått med fortsättning av gårdagens städning! Men nu är det Denises garderob som är offret. Måste rensa ut det som är för smått. Hon har verkligen kunnat använda 50/56 länge. Men nu har dom flesta 56:orna också blivit för små, så nu är det dax för en rensning igen!

Har ingenting på tapeten under dagen, fast egentligen skulle jag behöva gå och ta ett blodprov. Men måndagar brukar vara populära och då får man vänta läääänge, så jag fixar nog det imorgon istället.


Dagens träning? hmm.. Kan inte bestämma mig för Step eller Pump.. Funderar på att slå på stort och köra båda passen, men jag misstänker att min kropp inte skulle gilla det.. Får fundera några timmar till.  Just nu lutar det mer åt step   


Nu är det frullebulle dax! Det får bli äggröra idag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards