★ 399 gram ★

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Lisa - 4 augusti 2012 10:55

Sovmorgon till halv tio idag! Tacka la´familia! Det behövde jag. Dock så vaknar jag och känner mig bakis (?) SOCKERBAKIS! Herre gud vad mycket godis jag åt igår! Jag vet ingen som kan äta så mycket sött på en kväll som jag själv tror jag. Men det är väl bara för att man känner att man måste "passa på" när man bara unnar sig götta en dag i veckan. Det sköna är att jag inte har ett dugg dåligt samvete eftersom jag vet att jag faktiskt hållit mig på mattan alla andra dagar   

Nisen har slocknat efter att ha tagit ut sig i hoppgungan. Det var ett väldigt bra köp även om hon inte orkar sitta längre stunder i den (ÄN) så tycker hon att det är jättekul och jag tror att det är bra träning för hennes lilla nacke.. Måste erkänna att jag känner en viss oro för hennes sneda nacke. Hon lutar ju!! Hoppas att vi får komma till sjukgymnast ganska snart!

Såg nu när jag kikade på vad jag skrivit detta datum tidigare år, att jag faktiskt har mina ljusa stunder jag också. Skrev ett ganska klockrent inlägg för exakt två år sedan.  Underbara Liv

Det sjuka är att vi faktiskt satt och pratade om just det här igår..  Ja ibland kan man hata facebook, bloggar och allt vad internet har att erbjuda, för det är så långt ifrån det verkliga livet som man kan komma. Men är det inte också jävligt kul? 


 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards