★ 399 gram ★

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Lisa - 28 juli 2012 15:52

2 hela dygn utan syrgas!! Kommer hon nånsin behöva den igen? Jo, jag är beredd på allt men jag är så jäkla glad just nu. Glad att den gamla kabeln gick sönder, glad att vi fick dom där "skit-engångs-sensorerna" som jag kallat dom förut. Glad att slippa tejpa min dotter i ansiktet flera gånger om dagen, glad att slippa kånka på en syrgastub vart jag än ska gå.. Min tjej är så duktig så jag finner inga ord!!!!


Så, nu har jag skrytit klart! Nu ska vi packa ihop oss och åka iväg och handla lite kött. Vi ska grilla, ta ett glas vin, umgås och ha trevligt med barn och vuxna ikväll.. Såklart blir det en sväng till parken också!

Av Lisa - 28 juli 2012 13:48

Nisen är redo för grillkväll! Om hon inte hinner smutsa ner sig innan vi åker! Mamma ska byta kläder tio gånger till innan hon är nöjd!

Av Lisa - 28 juli 2012 06:32

En vaken natt med fruktansvärt ont i ryggen för min del. Och jag hittar inte en Alvedon i hela huset. Somnade en stund på spikmattan så nu har jag röda prickar överallt!
Denise är klarvaken sen en timme tillbaka och ligger här och snackar för fullt. Ännu en syrgasfri natt har hon haft och jag är sååå glad! Men bu ska vi nog försöka sussa en stund igen.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards