★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Lisa - 26 juli 2012 23:12

Sitter här hemma i mysiga lyan och mår allmänt gott! Har haft en kanonbra dag idag. Åkte ner på stan mitt på dagen och kollade läget och stötte på en massa vänner och bekanta.

Sen åkte vi hem en sväng och Nisen fick sova och äta ordentligt och sen blev vi medbjudna på picknick i parken. Där har vi nu suttit och surrat, käkat, tagit ett glas vin, lyssnat på livemusik och bara haft det mysigt i flera timmar. Men nu ligger Nisen i sin sköna säng och sover gott, jag kvällsfikar och Fredrik är kvar och hänger i parken ett tag till.

Så här har det sett ut HELA kvällen!

 

Även under sömnen!! Vi använder en annan prob nu till mätaren och den verkar vara bättre än den gamla. Hon kanske inte behöver sin syrgas???? Det återstår att se under natten. Jag är såååååå glad att hon faktiskt ligger på 100% utan syrgas! Det har aldrig hänt förut mer än korta korta stunder!


nä, nu ska jag lägga mig och soooova!!

Av Lisa - 26 juli 2012 21:29

Trollskoj, picknick, vin och gott sällskap!

Av Lisa - 26 juli 2012 14:13

Såja, då fick man sova några timmar iaf! Nisen och Pappzen sov så sött när jag kom hem från jobbet. Men dom vaknade ganska snabbt, så jag gav Nisen lite gröt och sen la jag mig och sov ett par timmar innan telefonen började ringa.. Man ska stänga av den när man sover, men nyfiken som man är så gör man ju aldrig det...


Nu har vi precis varit på Barnmottagningen och lämnat tillbaka sat.mätaren Vi fick med oss en massa engångsprober som vi kan använda till vår gamla mätare tills vi fått en ny utskriven och så fick vi en tid hos doktorn nästa vecka.


Ikväll blir det Trollskoj och lyssna på lite musik och trängas med folk i parken. Har köpt ett par hörselkåpor till Denise nu, så hon borde klara sig!




11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards