★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Lisa - 23 juli 2012 16:43

Det är roligare att träna när man har nya träningskläder! (visst har jag snygga bett på bröstkorgen?)

Idag har vi varit på stan mest hela dan. Barnens dag idag och massor med folk. Denise har sovit i vagnen och inte behövt någon syrgas!! Tjohooo! Jag blir så glad varje gång jag slipper tejpa fast den hemska grimman!

Köpte en cafe´möbel till balkongen imorse, så nu har vi precis premiärsuttit där ute och druckit en kopp kaffe!

Fick samtal från mitt gamla jobb idag och på Onsdag natt går jag ut och jobbar för första gången på ett år, och även på Fredagkväll. Känns riktigt bra. Man saknar ju det där sociala och att känna sig lite nödvändig. Nisen får vara hemma med Pappa, som har semester.

Det händer en massa nu känns det som, och man hinner knappt med i svängarna, men jag gillar det!  Fick verkligen nog av att sitta hemma ensam och tråka under tiden jag bodde i Övik.. Trivs som fisken i vattnet här i Sollefteå just nu. (trodde aldrig jag skulle säga det) och jag känner att det var helt rätt beslut att flytta, även om det innebär en massa extra kostnader och att det blir lite jobbigare med vissa saker. Allt löser sig bara man inte ger upp! Visst är det så? Oftast iaf!


Nä, nu blir det lite möbelskruvning och ladda batterierna inför kvällens Body Pump!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards