★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Lisa - 17 juli 2012 18:34

Tunga dagar nu. Just nu känns det som om ALLT går emot mig. Vilket håll jag än vrider mig så finns det ett problem. Känner mig totalt slut i hela kroppen. Hjärnan är mos och kroppen är överkokt spagetti..
Fast jag har ju en fömåga att blåsa upp problemen till stora berg också. Som idag tex när ja upptäckte att det piper i ventilationen i nya lägenheten.. Frågade vaktis om han kunde fixa det, men han glömde bort det. Så nu känns det typ som att jag inte kan bo där och att det ALDRIG kommer bli bra. Ja ni hör ju. På den banan är det. En fjäder blir en höna. Men imorgon är det dax. Imorgon går flyttlasset och jag hoppas och tror att allt kommer kännas lite bättre när man har en fast punkt och slipper bo i väskor. Då kanske Denise också mår lite bättre och får lite trygghet i tillvaron. Hon är en tjej som behöver lugn och ro, annars blir hon så ledsen och orolig, och jag vill bara att hon ska ha det allra bästa!
Här har vi iaf en tjej som nyss ätit en STOR skål med mammas hemmagjorda banan/maizena/infatrini+smör-gröt! Mumma tycker Nisen!

Av Lisa - 17 juli 2012 14:47

Har en missnöjd liten skrutt idag. Vill inte sova, vill inte alls va me!

Av Lisa - 17 juli 2012 07:28

Efter ett x antal månaders löfte om en app så har Bloggplatsen äntligen släppt sin! Så nu testar jag den för första gången här..
Nisen vaknade halv sex idag och vi klev upp och hon fick sin morgongröt på en gång. Kände mig sådär löjligt pigg jag också eftersom jag la mig halv tio igår så här sitter man nu. Sminkad, påklädd, frukost och kaffe i magen och redo för dagen. Denise hon har såklart somnat igen vid det här laget.
Ikväll blir det invigning av gymkortet. Känner mig taggad till tusen men startar lite mjukt så kroppen inte hamnar i chock haha!
Just nu skiner solen här i solle :) undrar just om den tänkt stanna idag?


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards