★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Lisa - 10 juli 2012 15:41

..får mig alltid att må dåligt! Jag blir ledsen, sorgsen, nedstämd. Inte trött. Fast egentligen är det ju precis det jag är: TRÖTT, men som vanligt har jag inte ro i kroppen att lägga mig och sova under dagen. Tre vakna nätter får räcka, inatt MÅSTE jag få sova. Helt sjukt när man har en sån snäll bebis som sover så gott hela nätterna.. Ta vara på det Lisa! SOV, SOV, SOV! 

Var ju som sagt på Rusta förut idag. Köpte bland annat en massa sopsäckar så jag har nåt att packa våra kläder i, så nu står säkert tio sopsäckar redo för flytt, och några hamnade ute i soptunnan. 

Just nu känns den här flytten som ett stort berg. Jag längtar men jag önskar att det var gjort redan. Ser inte fram emot allt det praktiska som ska lösas, men det kommer att lösa sig, det gör det alltid. Bara man tar en sak i taget. Sen är ju allt det här självklart känslomässigt jobbigt också, men jag har inte riktigt lust att känna efter så mycket så jag försöker sysselsätta kroppen och hjärnan med annat istället..

 

Allt för dig lilla Nisen   

Av Lisa - 10 juli 2012 11:10

 

Regn, rusk, kallt och blåsigt idag. Men det stoppde inte oss! Vi tog oss en långpromenad. Gick till Rusta och köpte lite smått och gott. Det blev iaf nästan 7 km!  Nice Work! Nu kanske vi kan sova middag en stund.

Av Lisa - 10 juli 2012 07:42

God morgon! Eller god middag kanske jag ska säga? Ännu en sömnlös natt. Fast nu får jag faktiskt skylla lite på min älskade dotter som tyckte det var dax att vakna klockan fyra.. Nu har hon slocknat på soffan precis när jag ätit frulle och hällt i mig kaffe, så just nu känner jag mig inte så sugen på att joina henne..

Känner mig kraftigt less idag. Vill bara att tiden ska gå så jag slipper sitta här och vänta mer.. För just nu är det det jag gör. VÄNTAR! Vill bara packa ihop alla grejjer och flytta NU!  Nä, usch. Känner att jag har en massa dålig energi och fula ord på lager idag, så jag ger mig här och bjussar på en 1200 grams bebis istället!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards