★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Lisa - 3 juli 2012 21:25

Min tjej vill ha lugn och ro! Alltid när vi är på lite stojigare ställen med höga ljud och många olika röster så blir hon helt förtvivlad. Jag tror alltid att hon har ont i magen och klappar henne på rumpan, men så fort vi kommer hem så blir allt bra igen. Lill strumpan min!!

Vi har nyss kommit hem efter att ha hälsat på Freddes jobbarkompis och hans familj. Gott fika. MASSOR med olika kakor och bullar såklart.(tyvärr bara jordgubbar och grädde för min del, men det tar jag igen på lördag) och trevligt sällskap. Synd bara att Nisen blev så ledsen! Men nu i hemmets trygga vrå och den älskade spjälsängen, tutte och snutte så är allt bra!


Här kommer lite ögongodis innan det är dax för sängen!

     

Gullrumpan!! Kärt barn har många namn!

Av Lisa - 3 juli 2012 16:44

Av Lisa - 3 juli 2012 13:18

Stolt mamma på andra sidan skärmen! Imorse åt Denise en hel portion gröt, och hon sölade INGENTING! Konsistensen är perfekt för henne och smaken verkar inte heller vara fy skam! 4 timmar senare åt hon en halv vällingflaska så det verkade som att det var riktigt mättande! 

Denise går upp i vikt och mamma går ner! Precis som det ska va. Ok, jag vet att det bara är vätska, men det är ändå kul att ställa sig på vågen när man gått ner 3kg på 3 dagar. Heeeeelt okej!

Jag och Nisen har varit ute sen nio imorse! Först långprommis, sen BVC, sen en massa ärenden och strosa på stan. Jag var in på hälsokost och köpte Björksocker som jag kan söta med när sockersuget slår till. Ser precis ut som vanligt socker, men påverkar inte blodsockret och inehåller nästan inga kolhydrater och kalorier. Kanon!! Men DYRT!

Nu tänkte jag försöka ha lite fotostudio här hemma! Om Nisen behagar hålla sig vaken dvs. Hon har en sovdag idag, men hon är inte lika snorig som igår iaf och det är jag glad för!

 

Av Lisa - 3 juli 2012 11:28

Dagens vikt: 4625g

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards