★ 399 gram ★

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Lisa - 27 juni 2012 22:12

Har en liten nostalgiafton här och kikar på gamla gamla bilder. Tänk att man varit så liten.. Har haft en bra dag med fika och trevligt sällskap. Ryggvärken kändes lite bättre mitt på dan och jag blev sååå hoppfull, men nu är det kört igen och jag är totalt soff liggande :( Men det ska vi nog fixa imorgon, sen ska jag sluta gnälla!

Av Lisa - 27 juni 2012 14:35

Av Lisa - 27 juni 2012 07:51

 

God Morgon.. Idag är ryggen värre än värst och jag har till och med ont i armar och händer.. Ska strax ringa en som kanske kan hjälpa mig. Jag ringde nyss men då satt han i bilen. HOPPAS HOPPAS att han har en tid den här veckan! Annars får jag försökar hitta en tid hos någon i Övik till nästa vecka.. Bara att härda ut.


Denise Denise, lilla Denise! Hon är så snäll med sin mamma jämt och sover oavbrutet till halv sex varje morgon. Tänk så bra jag har det på det planet just nu! Hoppas att hon fortsätter i den banan ett bra tag till, fast då kanske jag blir lite bortskämd..


Grattis till mig på födelsedagen! Och grattis till OSS på bröllopsdagen. Pappersbröllop är det visst!

                           

Underbar dag!!!

   

 

Underbar unge! Ingen oäkting hhahha!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards