★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Lisa - 25 juni 2012 19:55

Vi har en förkärlek till det här gammeldags och primitiva livet, så nu är vi åter på vift. Denna gången i mormors stuga! 

 
Av Lisa - 25 juni 2012 13:34

   

Ursäkta att jag skryter.. jantelagen och allt det där.. Men min dotter är faktiskt sötast i världen!!!!

Av Lisa - 25 juni 2012 12:24

jag vet inte vad jag ska säga om den här dagen.. Nä.. Just nu har jag lust att säga alla fula ord jag kan i en enda lång mening, men det ska jag inte göra!

Klev upp halv sex imorse för matning av ett stycke bebis som sovit heeeeeela natten!! Hon har blivit så duktig! Ibland tror jag ju såklart att något är fel när hon inte ens vaknar och är hungrig.. Jag tror ju alltid att något är fel. Men hon äter vid 23.00 och håller sig till halv sex ungefär. Så skönt att få sova, jag njuter av varje natt!

Men... (såklart det måste finnas ett MEN). Jag har så förbannat ont i ryggen! Mellan skulderbladen som vanligt, och det blir ett tryck över bröstet som gör att det blir svårt att andas.. Tänkte försöka få en akut tid hos en naprapat idag, men hon hade semester (såklart) Så jag får hoppas på att det släpper, eller att det finns nån som INTE har semester i Sollefteå.. Man kan ju inte käka värktabletter varenda dag i resten av livet!  Det är det här som gör att mitt humör kanske inte riktigt är på topp. Smärta är IRRITERANDE!! grrrr.

Har iaf hunnit med en massa redan. Varit på vårdcentralen och lämnat lite prover, varit på Barnavdelningen och hämtat syrgasgrimmor och varit på stan och fyndat lite på REA. Nu ska jag bara packa det sista och sen är vi redo för avfärd och en vecka hemma i Sollefteå!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards