★ 399 gram ★

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Lisa - 21 juni 2012 07:17

God Morgon! Precis som jag bestämde igår så vaknar jag med ett helt annat sinnestillstånd idag! SKÖNT!

Fortsätter mitt packande och just nu är hela matbordet fullt av kläder och blöjor.. Jaja, nån gång blir jag nog klar.


Igår fick Denise prova att smaka lite palsternacka! Minen var obetalbar, men hon spottade inte ut det iaf. 4 skedar blev det, sen fick det vara nog. Känner väl egentligen att jag borde rådgöra med dietist/logoped innan jag börjar ge henne pure´ varje dag. Men lite egna beslut måste jag ju kunna ta. Att smaka liiite liiite nån gång ibland gör nog ingen skada. Nu på morgonen så tog jag lite pure´i en skål och blandade det med lite välling. DET var succe´kan jag säga! Även om det mest var välling så är det ju ändå bra träning för henne att få äta med sked.


Idag lär det vara kaos överallt! Mataffärerna och bolaget är ställen som jag INTE skulle vilja ha med mig Denise till idag. TÄNK så mycket baciller!!


Ta det lugnt i trafiken alla, och ha en trevlig midsommar! Får väl se om det går att slänga iväg nåt MMS inlägg från stugan!

    


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards