★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Lisa - 18 juni 2012 14:36

 

Jag kan nog baka fortfarande trots allt. Men nu vet jag varför jag gör det så sällan : Det blir en jävla massa smakande! haha


(Frågar mig själv varför jag alltid lägger upp Instagram-bilder..när jag faktiskt har en systemkamera???)



Av Lisa - 18 juni 2012 11:39

Mys dag!!

 
Av Lisa - 18 juni 2012 08:08

Hur är det möjligt?? Hur kan en sån liten skvätt mjölk ha sån avgörande betydelse i hur kaffet smakar? Sitter här och dricker kaffe UTAN MJÖLK! Urk! Men är man kaffetorsk så är man. Jag måste iaf plåga i mig en kopp, sen kanske jag och Nisen kan ta oss en promenad och handla lite.

Idag har vi ingenting på agendan förutom en massa samtal som ska ringas, så när det är gjort så tänkte jag passa på att baka lite.. måste ju såklart handla först men sen ska jag svänga ihop lite mazarinmuffins och så tänkte jag prova att göra nån slags biskvi eller kaka eller vad det nu kommer att bli.. Receptet är på en chokladtårta med mandelbotten som jag gjort några gånger.. Nu tänkte jag prova att göra den i "kak-format".. Ja ni fattar. Flera små istället för en stor.. Nu var det ju typ hundra år sen jag bakade sist så jag kanske har tappat gnistan. Vem vet? Förut bakade jag ju JÄMT. Flera gånger i veckan, nu kan jag inte ens komma ihåg sist jag gjorde nånting smarrigt.  

Blir det lyckat så har vi ju iaf nåt gott att ta med till stugan på midsommar!

Har tagit av syrgasen nu.. Hela natten har hon haft den (som vanligt), men nu tänkte jag prova att göra som jag alltid gör och än så länge så går det bra, men nu somnar hon nog snart, så det ska bli intressant att se vad som händer då.

  Mums mums mums...      


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards