★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Lisa - 9 juni 2012 19:07

Eller vad ska man kalla det? skriv kramp? dålig fantasi? u name it! Jag lider av det.. Satt och var sugen på att blogga och funderade på vad jag skulle dela med mig av för roligheter idag. Det är bara att inse att man inte alltid har så mycket att förtälja.. JO, jag kan berätta att vi varit och hälsat på min kompis Annika idag. Jag hoppade studsmatta med hennes lilla skrutt och kände mig som ett barn på nytt.. Fick även lite solbrända armar och fula röda prickar på underarmar och händer.. TYYYYPISKT!

Jag och Denise följde med mormor på Rikets Sal på Lördagsmötet som Jehovas vittnen har varje vecka, och träffade en massa gamla bekanta, som var glada att äntligen få se lilla Mi-Raklet!! Denise var så duktig och satt tyst och stilla hela mötet.. hon somnade visserligen sista halvtimmen, men ändå!


Lite gamla bilder kan jag ju alltid bjussa på! Som vanligt när jag har dåligt med ord!

                       

Av Lisa - 9 juni 2012 07:48

Känner mig riktigt sexig idag! Stora röda fläckar överallt på kroppen. Sommaren är bra härlig ändå! Här har vi haft en lugn natt med en liten matning runt halv två bara. Denise ligger bredvid mig i mammas dubbelsäng i ett litet "näste".. Men inatt hade hon på något vis korvat sig ur sitt lilla näste och låg med huvet på sin sida och benen nere hos mig. Haha. Såg rätt kul ut,, för jag har tagit bort bäddmadrassen på min sida, så min sida är några cm lägre än den sidan hon ligger på. Lilla stumpan. Det där har hon ärvt av sin mor. Jag har alltid varit expert på att korva mig ur sängen, ramla ner på golvet och jag har till och med sovit på överslafen i en våningsäng med benen hängande ner i luften och kroppen fast mellan sängen och brädan som ska göra så att man inte ramlar ner. Hihi.

Nä, nu ska vi klä på oss och ta en morgonrunda!! Bestiga hallstaberget kanske?


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards