★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Lisa - 8 juni 2012 23:36

...det är vad man får av en dag i stugan. En NY raggarbränna.. Lite längre ner på bröstkorgen men med en markant kant på axlar och rygg, efter brottarlinnet från bik bok. Haha. Såååå snyggt! Och mina myggbett ska vi inte prata om. Herregud vad mitt blod måste vara gott! Dom andra har inte fått ett enda bett medans jag har boxats, fightats och haft blodiga fingrar både en och två gånger när jag hittat sugande myggor på olika ställen på kroppen. Livet är hårt va? Men jag älskar landet, jag älskar Norrland och jag älskar sommarstugor. Så är det bara!

Nu är det sängen som gäller! Denise ligger redan och väntar. Hon sover inte, men hon ligger snällt i sängen och suger på sina fingrar.. Typ hela handen.. Lill skrutt!

 

Fränt att man ser spegelbilden i glasögonen!  

Av Lisa - 8 juni 2012 18:16

Lill bonden testar åkgräsklippar'n! Har och har haft en strålande dag i stugan och har precis avnjutit lite grillad korv, haloumi och mammas hemmagjorda potatis sallad! Livet är bra gött ibland!

 
Av Lisa - 8 juni 2012 10:27

Vad ska tandvärk vara bra för?? Det värsta är att jag haft ont till och från i samma tand i över ett år, men det är ingen som hittar nåt fel. Antar att jag biter ihop och gnisslar på nätterna. Det gör ont ända upp i ögat och upp i pannan.. Bak i nacken och in i örat. Känns väldigt hälsosamt. Tur det finns värktabletter annars hade mitt humör varit (om möjligt) ÄNNU sämre. Man blir inte trevlig av tandvärk!

Natten har varit okej. Inte lika super duper som igårnatt, men den natten går nog inte att toppa. Min tjej är duktig på att sova på nätterna, men det bästa av allt är faktiskt att hon somnar när jag lägger henne på kvällen. Jag behöver inte ligga hos henne eller vagga henne eller nånting. Jag bara stoppar om henne, ger henne tutten och snutten och släcker lampan, sen sover hon.. Är det det som kallar LYX?   

Hade tänkt gå ner på stan en sväng idag.. Men jag vet inte.. Det är ju student firande och kan bli ganska trångt och MYCKET folk. Bacillskräck har man ju såklart fortfarande en släng av, men vi får se.. 

Sen blir det stugan igen. Grillning och kanske ett glas vin! Hoppas att vädret håler i sig! 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards