★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

MMS-bloggning

Av Lisa - 7 juni 2012 07:22

Ja vi tar väl en till nästan likadan bild då bara för att ha nåt att posta :) ÄNNU en rekordnatt! Mat 22.30 sedan sussade stumpan sött ända till 05.30 Underbart skönt! Det firade jag med en morgonprommis med en av mammas vovvar i solskenet.. Klockan sex haha, det gäller att passa på! Nu blir det frulle, en dusch och sen kanske åka ut till stugan en sväng.

 
 
Ingen bild

Sofia

7 juni 2012 09:37

Superfin bild :) åh lilla nisen. Hoppas ni är utvilade idag o har sovit gott.

 
Camilla

Camilla

7 juni 2012 14:54

Vilken superfin bild på er båda! Skönt att hon sover så bra!..:)
Kram C

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kerstin

7 juni 2012 15:04

Hon är en liten skönhet, din dotter. Du bör använda regnskydd, risken finns att innertyget kan bli missfärgat, det kan även smyga in fukt i sömmar som tar en evighet att få torrt. Vill be om ursäkt för min fråga förut, var inte meningen att lägga näsan i blöt.
Ha det bra/Kerstin

Lisa

7 juni 2012 20:18

Ingen fara på taket! Ja, jag bör nog skaffa mig ett regnskydd.. Det som följde med vagnen passar bara till sittdelen, så jag får nog köpa ett nytt

 
Linda

Linda

7 juni 2012 18:07

Underbar bild på er! :)
Satt just och pratade med min sambo att det är så otroligt härligt att det har gått så bra för er. Jag har följt er resa fast jag inte kommenterat... Ber om ursäkt för det. Själv går jag in i v 24 idag och jag har så svårt att föreställa mig att din lilltjej föddes NU (i mitt fall alltså). Önskar er fortsatt lycka på vägen! Stor kram

http://www.livingmylifeforme.shapemeup.se

Lisa

7 juni 2012 20:17

ja tänk att du har en färdig liten bebbe där inne :)

 
Linda

Linda

7 juni 2012 18:07

Fel blogg-adress: ska vara spotlife.se

http://www.livingmylifeforme.spotlife.se

 
Ingen bild

madde

7 juni 2012 18:44

bilden på Denice på headern är ju för jädra skön! läckra unge:)

Lisa

7 juni 2012 20:16

ja, jag älskar den

 
Ingen bild

Katja

7 juni 2012 18:54

Det är så roligt att följa er vardag. Fantastiskt att se hur Denise växer,hon är såå söt. Det är en otrolig resa ni gjort och det är fint att se att allt ordnar sig så bra. Det blir bra med flytten också, det är viktigt att ha nära och kära i närheten så att man kan få lite hjälp och avlastning.

Lisa

7 juni 2012 20:15

Ja, det är superviktigt! Kommer nog bli bra för hela familjen det här

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards