★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Lisa - 7 juni 2012 20:22

Tänk så skönt det kan vara att komma till en stuga! Allt känns så avslappnat. Man behöver inte göra nånting, men man tar sig oftast för en massa ändå.

Förutom kaffe och jordgubbar så har jag även klippt en massa gräs, surrat, ätit sallad, sprungit omkring och lekt som ett litet barn med min kusin, krattat gräsklipp och blivit myggbiten till tusen. 

TUR att man har myggnät till vagnen, annars hade jag nog haft en olycklig bebis för herre gud vad mycke mygg det är där ute.

Nu är jag sååå godissugen.. Lite honungsmelon stillar det värsta. Försöker tappert att hålla mig ifrån socker. Höll mig ju hela helgen bara för att kunna unna mig Olivias goda bakverk då hon fyllde år, men  nu är det bara att bita ihop igen.. Jag SKA klara mig utan socker! Jag behöver inte socker!


Nä hörni, jag är så jäkla trött efter en heldag ute så jag tror jag tar min bebbe och hoppar i säng tidigt ikväll!

     

Av Lisa - 7 juni 2012 07:22

Ja vi tar väl en till nästan likadan bild då bara för att ha nåt att posta :) ÄNNU en rekordnatt! Mat 22.30 sedan sussade stumpan sött ända till 05.30 Underbart skönt! Det firade jag med en morgonprommis med en av mammas vovvar i solskenet.. Klockan sex haha, det gäller att passa på! Nu blir det frulle, en dusch och sen kanske åka ut till stugan en sväng.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards