★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Lisa - 5 juni 2012 23:01

Jordgubbar och kesella slinker ner i magen efter en hektisk dag! Vet egentligen inte varför jag känner att det varit stressigt idag, men antar att det är så det känns inuti mig bara, för bråttom har det då verkligen inte varit.


Skönt att vara "hemma" igen även om det är jobbigt med all packning. Imorgon fyller min lillasyster år, så då blir det en sväng hem till pappzen och svulla lite goda bakverk  


Ännu en syrgasfri dag att skryta med! Enda gången hon haft syrgas idag var i bilen mellan Övik och Solle då hon somnade jättehårt och satt som en liten ost krok.. Nu får vi se hur det går inatt. Tänkte prova att låta henne somna utan iaf.


Jaja.. Har inte så mycket på hjärtat ikväll faktiskt! Nu ska jag och mammzen mysa lite framför tvn och Denise ska sova.. Hon är lite grinig ikväll så hon är fortfarande vaken!


Kramizar från oss 

Av Lisa - 5 juni 2012 16:28

Bloggplatsen har legat nere idag.. Men nu är vi tillbaka! Idag har jag och Denise varit på stan, and guess what? Jag lämnade tuben hemma!!! Vilken frihet! Sen har vi varit på BVC för första gången och lillan hade växt på sig bra. Nu är vi på väg till Sollefteå för några dagar hos mormor! 

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards