★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Lisa - 3 juni 2012 23:24

Vi säger god natt efter en mys pysig söndag med film och trevligt sällskap!

 
Av Lisa - 3 juni 2012 12:55

Hej trött tröttare tröttaste Lisan i stan! La Denise ganska tidigt igår.. Så jag får skylla mig själv att jag fick en vaken natt och en tjej som gärna ville kliva upp redan kockan fyra! hihi.. Själv så fick jag super ont i maggen inatt och fick bälja i mig hälsofil och omeprazol. Huvva Huvva! Men nu känns det bra igen.

Har precis varit ute och åkt racer -peugeot.. Uträttat lite ärenden  och så.. Bland annat så skulle jag hämta mat på apoteket till Denise. Varje uttag kostar ju 120kr. Ganska billigt. Men nu var det så att en av sorterna inte fanns inne, så den får jag hämta om några dagar. Men då fick jag ju betala 120kr nu.. ska jag då betala 120kr nästa gång också? Ska jag få betala dubbelt för att apoteket inte har hemme det som jag behöver? Så blev det iaf förra gången, men nu sa jag till att jag tyckte att det blev lite fel, så jag kanske får gratis nästa gång.. Vi får se.  Man ska va SNÅL!!


Nä nu blir det mat, och sova en stund på soffan!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards