★ 399 gram ★

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Lisa - 27 maj 2012 21:44

..Har varit kanonbra!! Trots en liten hederlig bonn-bränna och djävligt smutsiga fötter som inte var det lättaste att rengöra kan jag lova!

Vi har spenderat dagen hos moster, ute på gräsmattan med kaffe, surr, bebisar och lite onyttigheter.. Denise har mest sovit, precis som igår. Visst har jag fortfarande en släng av den där oron som kommer när hon sover sådär mycket. Men samtidigt så kan jag ju jämföra henne med andra bebisar.. och då verkar det inte alls särskilt konstigt att sova större delen av dygnet. Okej, hon brukar inte sova så här mycket då vi är hemma. Men då är det heller inte lika mycket intryck. Nä, där händer ju typ ingenting. Kanske inte så utvecklande för en liten bebis att ha ett sånt liv. Hemma i lägenheten med mamma.. Huvva va tråkigt det lät! Nä, nu är vi ute mycket, träffar folk och umgås, och då blir lillan trött. Precis som det ska vara!

Vi har även hälsat på morfar idag! Denise slumrade på moffas bröst en stund.. Och ärligt talat så tror jag vi slumrade en stund allihopa. Man blir ju heeeelt slut av värmen! Men jag klagar inte!

Orkade iaf avsluta dagen med en liten joggingtur/powerwalk.. Kunde inte springa så mycket som jag hade tänkt eftersom jag fått sådär ont i axeln igen.. Skönt att komma ut dock! Har väl ätit typ 5000 kcal/dag sen jag kom hit och inte motionerat en enda gång.. Bilringarna börjar hopa sig!


Imorgon ska jag ta itu med lite nödvändigheter! Ringa på lägenheter, besöka Norells fastigheter, träffa lite mera släkt och vänner, gå till frisören, lämna tillbaka en klänning.. ja.. fullt upp alltså! Men på ett bra sätt!

Av Lisa - 27 maj 2012 14:26

Denise har en ny favorit syssla.. Typ 20 timmar per dygn. 

 
Av Lisa - 27 maj 2012 10:00


p.s Hör ni vilket sexig basröst jag har idag?


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards