★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Lisa - 25 maj 2012 13:34

Är så jäkla stolt över min prinsessa idag! Syrgasfri ända sen strax efter klockan sex imorse. Nu har hon precis slumrat och sover ganska hårt och då sjönk hon ner till 82% så nu satte jag på henne grimman! Gud så skönt! Hoppas det fortsätter så här!!

Har varit på stan och träffat en massa människor. Känns som att jag typ har träffat alla bekanta i hela stan just idag, fast egentligen så är de inte ens hälften av alla. Denise har myst i famnen hos Kerstin och det har varit många nya intryck kan jag lova..

Jag gick in på Ruth mfl på vägen hem och köpte med mig en klänning och en tunika som jag tänkte prova i lugn och ro hemma.. ååååå! Klänningen är SÅÅÅ FIN! Jag sitter och tittar på den nu där den hänger i hallen. Men på mig ser den ut som skit! Jag ser ut som en jättebebis! haha. Den är svart, med rosa blommor och skitsnygg... PÅ NÅGON ANNAN! Så den får jag nog lämna tillbaka, men tunikan behåller jag!

Nu bör jag nog passa på att vila en stund när lillan sover så gott! Det blir ju förmodligen en ganska sen kväll.. Jag och Andreea tänkte ju ta oss ett glas vin och prata gamla minnen.. Och hon slutar inte förrän 22.00  Då brukar ju jag sova!! haha

Av Lisa - 25 maj 2012 09:00

Har alltid förr funderat över varför alla småbarnsföräldrar alltid ska göra allt så tidigt! Ska man träffas eller hitta på nåt så kan dom föreslå 10 på morgonen eller nåt sånt. Då har man ju precis vaknat! Jag börjar förstå nu!

Här sitter jag. Redo för dagen. Sminkad, kammad, påklädd. Frukost och kaffe i magen för LÄNGESEN. Denise sover middag och har varit redo för dagen i flera timmar.. Ja.. I stort sett så väntar jag bara på att hon ska vakna och att kanske lite affärer öppnar på stan så man kan gå ut en sväng.

Denise är fortfarande syrgasfri, trots att hon sover. Är det nu det vänder??  HOPPAS!!


För övrigt så fick jag världens största bett på axeln igår.. Idag är det ÄNNU större och täcker hela axeln. Kokhett och knallrött och det ser väldigt illa ut.. Snacka om att vara överkänslig..  Så här såg det ut igår. Så ni kan ju bara tänka er hur det ser ut nu!!

   

Nackdelen med sommar

Av Lisa - 25 maj 2012 07:40

Plötsligt händer det! Är det nu???

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards