★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Lisa - 9 maj 2012 15:48

Blir inget övik idag.. Och säkert inte imorgon heller, det är tydligen fullt.. Jaja, bara att härda ut. Idag har Denise badat och även gjort ultraljud på hjärnan. Själv så har ja inte gjort nånting alls.. Ovanligt va?

 
Av Lisa - 9 maj 2012 09:19

Ni får titta noga för att se oss i mörkret! Vaknar och känner mig lycklig! Pussar min dotter på pannan och talar om att hon är världens bästa unge! Vi har haft en kanonbra natt! Denise har verkligen haft NATT, och det uppskattas verkligen! Hon var ju såååå ledsen igårkväll så jag var helt övertygad om att det skulle bli en tuff natt. Men jag släckte ner alla lampor och alla ljud, bäddade åt henne med en amningskudde bredvid mig i sängen och så la vi oss och hon somnade efter tio minuter. 

Hon har inte ens skrikit när hon varit hungrig, Jag har ju märkt när det varit på gång och hon börjat knorra och skruva på sig och då har jag fixat en halv måltid åt henne varje gång, som hon ätit halvsovande och det funkade kanon. Hon sov där emellan och blev inte sådär proppmätt så hon fick ont i magen och jag lyckades med att inte överskrida dygns-mängden trots att hon åt varannan timme under dagen.

Idag hoppas jag på att vi får åka till övik! Jag är redo, och jag tror att Denise är redo också!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards