★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Snor

Av Lisa - 6 maj 2012 10:05

Idag är det stora snordagen! Både jag och Fredrik har legat och snorat inatt och haft nässprayen som bästa kompis.. Och så hämtade vi nyss in en minst lika snorig och väldigt arg liten Denise. Vem har smittat vem??? hmm. Fredriks teori är såklart att Jag och Dense har smittat honom och nu är han döende, hihi. Tur att vi har en sug på rummet iaf. Kanske får använda den på Fredrik också   


Laddar för den dagliga löpturen men jag känner ingen stress.. Lite senare kanske vi tar med oss stumpan på en liten promenad också, nu när hon är droppfri och allt. Men vi får se.. Lite snor har ju ingen dött av. Inte vad jag vet iaf.


Det var allt jag hade på hjärtat så här på morgonkvisten.. Så vi fortsätter väl med gamla bilder marathon igen!

                                   

 
 
Ingen bild

C

6 maj 2012 11:33

shit varu likan en som heter sara som jag jobbat mä.. As likt!! Ni jett ju va syskon el nåt?! Super fin äru iaf, å jag diggar dig lika mycke nu som när jag börja läsa din blogg!
du ä en grymt bra förebild, stark å förjävla modig! Love u! Å så himmla härligt att d gått vägen mä Denise, den sötaste lilla tösabiten jag vet!
Må all lycka å välgång gå till er!
Kram!

Lisa

6 maj 2012 13:04

men tack du! ja, jag har en moster som heter sara iaf.. och en del tycker att vi e lika

 
Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

6 maj 2012 11:49

Hahaa visst äre konstigt att så fort männen är lite förkylda så är dom ju nästan dödssjuka ;D haha konstigt fenomen det där! ;)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Favvo

6 maj 2012 12:56

Hej!
Jag tror på hans teori. När jag blir krasslig är det alltid Kanina som smittat mig också. Ni tjejer har en enastående förmåga att smitta oss små pojkar.
/Fabbo

 
Ingen bild

Monica

6 maj 2012 13:02

Ja karlar kan då konsten att bli väldigt sjuka! Haha!

 
Ingen bild

C

6 maj 2012 16:49

men alltså den hära sara som du ä as lik, ä ju född kanske 79-78, hon ä inte nå gammal alls.. jag minns ju inte va hon hette i efternamn, men jag har för mej att hon kom från Ramsele. Å d va kortet mä solbrillerna som du va svin lik henne på. Sköt om er!! puss!!!

Lisa

6 maj 2012 18:10

ja det är min moster det!:)

 
sara

sara

6 maj 2012 17:20

är det en död orm på näst sista bilden?! :P

http://www.901212.bloggplatsen.se

Lisa

6 maj 2012 18:11

yepp!

 
Ingen bild

C

6 maj 2012 18:39

Coolt å ha en moster som näst intill ä jämngammal å som dessutom ä nästintill lika snygg som dej ;)
Bli nog svin bra att du flyttar hem till underbara solle igen :)
Lycka till mä allt <3

Lisa

6 maj 2012 18:40

ja det är kul, och vi har ju jämngamla barn nu också, så det blir ännu roligare :)

 
Ingen bild

Ciczi

6 maj 2012 21:53

Så stor Denise blivit och det är så kul att läsa om er varje dag. Har läst ända sedan i början av december. Snart löser sig problemen med magen och ni får komma hem. Appropå karlar som är förkylda... är de inte alltid döende då... :P

Lisa

6 maj 2012 22:11

jo, det verkar som att snor är en dödlig sjukdom

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards