★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Tårar

Av Lisa - 5 april 2012 12:43

Jag tog mig hem idag också! Även fast jag var väldigt orolig imorse. Denise var slö och gick liksom inte att få kontskt med så som man brukar kunna med henne. Jag kommer alltid vara på helspänn när det gäller min dotter, och dom här tecknen.. samma tecken som vi sett varje gång hon fått sina infektioner, dom kommer alltid att få mig att gråta och tappa hoppet för en stund. Så blev det såklart även idag. 

Men proverna visade inget konstigt, och läkaren har undersökt henne noga så jag hoppas och ber att det bara är en tröttis dag.. Jag vet aldrig hur jag ska hantera hennes förändingar och jag fattar inte hur jag nånsin ska kunna göra det heller..

Nu sitter jag här med gråten i halsen.. Men av en helt annan orsak. Jag fick en kommentar från en pappa.. En pappa till 4 barn, men ett av dem är ett änglabarn. Jag besökte familjens sida och den är bara så fin och jag blir otroligt berörd. Det ligger så nära mitt hjärta, och jag kan bara föreställa mig familjens stora sorg.  Besök familjen på  :   Ett saknat barn

 
 
Malin, Mamma till Zelina

Malin, Mamma till Zelina

5 april 2012 13:30

Kan inte komma in på länken. :-/

http://mammaflikkan.blogg.se

 
Ingen bild

Monica

5 april 2012 13:42

Hoppas du bara laddar lite inför påsken, Denise!

 
Anna

Anna

5 april 2012 16:17

Vad skönt att proverna inte visade något. Hon kanske bara har en tröttisdag. Glad påsk!

http://www.wockatzmirakel.blogspot.com

 
Ingen bild

Emilia

5 april 2012 17:44

Jag kan inte heller komma in på länken? :(

 
Celine - ÄnglaMamma med Aspergers Syndrom

Celine - ÄnglaMamma med Aspergers Syndrom

5 april 2012 19:10

Tack för länken, skall givetvis ge den ett besök.

http://phantazia.blogg.se

 
Tina

Tina

5 april 2012 20:35

Åh jag håller tummarna för att prinsessan bara har en tröttisdag. KRAM!

http://familjenrosmer.blogspot.com

 
Ingen bild

Favvo

5 april 2012 21:23

Hej!
Jag förstår din oro, men jag kan inte sätta mig in i den.
Vi får hoppas att hon känner som jag gör ibland, trött, inte matsugen och allmänt less att umgås.

Ha en bra påsk hela familjen
/Fabbo

 
Ingen bild

Linda

6 april 2012 00:43

Alltså, bloggen du länkade till, jag hade uppskattat en förvarning om att man såg deras döda pojke direkt när man kom in på sidan. Tycker verkligen jätte synd om familjen och sänder dem varma tankar, men jag personligen vill inte se bilder på döda bebisar.

 
Louise - Lokes mamma

Louise - Lokes mamma

6 april 2012 08:05

Åh, skönt att det inte visade några infektioner. Kanske att hon bara är inne i någon växtperiod och därför är slö :-) hoppas ni får en fin påsk!

http://loojsen.blogg.se

 
Björn

Björn

6 april 2012 12:46

Hej. Tack för alla kommentarer, och tack för att du ville dela med dig av vår sorg. Under gårdagen upplevde vi att det var svårt att komma in på sidan. detta tror vi beror på en brist i kapaciteten. Vi hoppas det ska fungera bättre idag, eller imorgon. Så försök gärna igen.

Angående bilden på Levi så förstår jag din reaktion, vi överväger noga vilka bilder vi publicerar, men känner också att vi vill visa Levi som han var - fin och fantastisk.
Trevlig påsk

Björn

http://Www.ettsaknatbarn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards