★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Okej då.. En till :)

Av Lisa - 8 februari 2012 22:39

 
 
Lotta

Lotta

8 februari 2012 23:03

Fortsätt filma, klippen är helt underbara :)

När Denise är 2,5 år kommer hon inte att få nog av filmerna på sig själv så det är bra om ni lägger upp ett ordentligt lager ;)

Skönt att se att hon mår bra trots skräcken idag.

http://knyte.wordpress.com

 
Ingen bild

Angel2009

8 februari 2012 23:38

Alltså både jag och Shindar tycker hon e lik Fredan! Sött hon är Lisa! Längtar!!!!

 
Ingen bild

klara

9 februari 2012 00:02

Alltså jag smälter... kan man verkligen vara så söt! :O

 
Ingen bild

Stina

9 februari 2012 01:53

Så fin hon är! Du pratar så gulligt i klippen oxå. Hon ser verkligen ut som att hon funderar på livets stora frågor... Hihi.

 
Ingen bild

Jennifer

9 februari 2012 06:32

Ja jäklar så söt! Och riktiga bebis ljud oxå :) härligt!!

 
Ingen bild

Yvonne Kvanty

9 februari 2012 07:12

Det går ju framåt. Som hon tittar på sin hand när den kommer framför ansiktet. Riktigt roligt att se-

 
Malin

Malin

9 februari 2012 07:43

Hej! Jag vill bara ge dig en stor kram, du kämpar på och är så himla tapper! Har själv fått en liten prematur född dotter, dock född i vecka 32, varför hon föddes tidigt är oklart, det verkar varit någon form av näringsbrist. Livet inne på neo är en bergodalbana och ibland ett rent helvete med alla känslor som kommer och går. Alla små framsteg som gör en lyckligast i världen men lika snabbt kan bli till ett kritiskt läge, har man inte varit i situationen så tror jag det är fruktansvärt svårt att förstå...

Min lilla mår bra nu och vi har fått komma hem, men jag vill att du ska veta att vi tänker på dig och din lilla flicka, ni är så himla duktiga! Snart kommer ni också få komma hem, jag känner det på mig! många lyckokramar från mig!

http://mother-sinner-saint.blogspot.com

 
Ingen bild

Birthe

9 februari 2012 08:39

Så fantastisk att se ♥
Håller tummar och tår för att det får vara stabilt :)
Fantastiskt att se hennes reaktion på din röst!
Man blir alldeles varm i hjärtat!
Kram

 
Ingen bild

Helena

9 februari 2012 09:58

Åh hon är så söt!!:')

 
Alex

Alex

9 februari 2012 11:42

Alltså hon är helt bedårande!! <3

http://blogg.veckorevyn.com/alexx

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

11 februari 2012 17:48

Satt och titta med ettåringen nu... Hon bara satt och titta och sen sa hon bebis... Titta upp mot mig som nicka ja bebis. Sen satt hon och titta och kände på sin näsa och kolla upp på mig... bebis...

Underbar :)

http://lillgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards