★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Lördags.Mys

Av Lisa - 4 februari 2012 14:20

En bra dag idag (hittills)! Lillan mår bra, och jag har magen full av choklad! Kan det bli bättre? Just nu, NEJ!


Hon fick lite ur-träning på förmiddan och fick ligga hos pappa samtidigt. Det gick hur bra som helst och vi bara väntar och längtar till den dagen då dom säger att vi kan plocka bort CPAPen för gott! Passade på att tvätta och väga henne när vi ändå höll på och hon fortsätter att öka i vikt. Sakta men säkert. Har inte siffrorna i huvet just nu, men uppåt hade det gått!

Känner mig lite gladare idag. Lite lättare i sinnet och lite mer hoppfull. Man behöver nog bryta ihop ordentligt ibland för att orka.. Och så som jag bröt ihop igår har jag nog inte gjort en enda gång på dom här tretton veckorna!


Här kommer ett par filmsnuttar på plutten när hon ligger hos pappzen!  


 


 
 
Ingen bild

Ninni

4 februari 2012 14:59

Gos:)

 
Ingen bild

Elin

4 februari 2012 17:27

Läser eran blogg dagligen, måste bara säga att jag är så otroligt imponerad av lilla Denise. Så stark och som hon kämpar på. Vilken unge!
Otroligt söt är hon också lillskruttan. :)
Stor kram till er.

 
Ingen bild

Ulrika

4 februari 2012 19:53

Hon är ju så söt! Och så vaken! <3

 
Malin

Malin

4 februari 2012 20:31

Det är BRA att gråta - all rädsla, oro, sorg och trötthet måste få ha en ventil - du är ingen sämre mamma för det!!! Styrkekramar till er!!!

http://livetsbilder.blogspot.com

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

6 februari 2012 14:27

Så fin så :)

http://lillgarden.blogg.se

 
Ingen bild

Lyckseletjej

6 februari 2012 23:33

Så otroligt fin hon är. Läser din blogg varje dag. Sänder lite styrkekramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards