★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Älskad utan att veta

Av Lisa - 28 januari 2012 15:42

Jag vill tacka för alla värmande kramar och tankar från er läsare!!!


Här känns det som väntans tider.. En väntan på att antibiotikan ska bita ordentligt, en väntan på extubering.. En väntan på bättre tider helt enkelt!

Jag har nyss gjort en intervju med Expressen. Dom fick upp ögonen för oss och ville gärna skriva en liten artikel. Så det lär nog dyka upp något där imorgon skulle jag tro.

 

Så här vill vi se dig snart igen!! Om du bara visste hur älskad du är och hur många som hoppas på dig!!!  

My Shining Star 

 



 
 
Rebecca

Rebecca

28 januari 2012 16:42

Älskade unge! Va fin hon är :) Ser så underfundig ut på kortet. Tänker på er och skickar styrkekramar så ni orkar fortsätta kämpa :)

http://rebeccaelisabethandersson.blogg.se

 
Ingen bild

sandra

28 januari 2012 16:56

Och jag vill passa på att tacka dig lisa o din make och söta denise för att vi "läsare" får följa med er på eran resa! Har följt din blogg ett tag och jag blir så imponerad av er! Du är så otroligt stark! Och denise bara älskar man! :) så otroligt söt med sina runda kinder o stora ögon :) hon är en sann kämpe! Mina tankar är med din fina familj!

 
Malin K

Malin K

28 januari 2012 17:03

Ja Herregud. SOM vi hoppas på lilla skrållan! När vår Sander var 34 veckor (född 30+5 e vattenavgång v 21+1 o pga det mkt svårt lungsjuk) hade han precis börjat träna ur cpap o var på bättringsvägen. Men så fick han blodförgiftning o det kändes som att vi backade flera veckor i utvecklingen. Personalen var snabb på att se att ngt var galet o antibiotka sattes in fort så det vände ganska så snart. Men så snabbt de där tunga, jobbiga tankarna kommer tillbaka! När han bara var några timmar vet jag att jag satt bredvid honom o tänkte "om du nu ska dö så kan du väl göra det nu". Med det menade jag såklart inte att jag ville att han skulle dö utan att jag var så vansinnigt rädd för att fästa mig än mer vid det lilla livet o senare förlora honom. Ju äldre de blir desto mer visar de vilka de är o vilka egenskaper de har o jag är så otroligt tacksam över att vi fått uppleva nio underbara månader hittills tillsammans med vår älskade Sander. Du vet väl att alla tankar är tillåtna? Mkt av det jag tänkte vågade jag aldrig uttala men nu när krisen är över förstår jag att det är helt naturligt att tänka alla de där konstiga sakerna. Jag fick tex tvångstankar o vågade knappt äta då jag var panikslagen o rädd att ta fel tallrik el liknande o att det då skulle betyda att S skulle dö. Alla reagerar vi olika men inget är fel!!! Ni lever mitt i kris o där är alla känslor tillåtna.
Tänker på er hela tiden o känner igen mig så mkt i det du skriver. Min mamma har också SLE så jag vet en del vad det innebär.
STOR kram!!!
P.S Skulle gärna maila dig, vad har du för adress? Har en blogg från vår neotid som du kan få tillgång till om du önskar. D.S

http://www.malinkjellberg.blogspot.com

Lisa

28 januari 2012 17:19

Tack för din kommentar! Min mailadress är li_dex@live.se Jag läser gärna om er neotid!

 
Ingen bild

Lina

28 januari 2012 19:20

Hej! Kände att jag bara måste skriva några rader! Jag kan inte sluta läsa din blogg! Jag är gravid och är just nu i v. 31 pch svävar mellan skratt och gråt varje gång jag läser! Du/ni är så starka och duktiga! Det värmer i hjärtat att det ändå kan gå så här bra om man skulle behöva föda för tidigt, men samtidigt så kan jag inte föreställa mig skräcken man måste lära sig att leva med..
Kände att jag ville sända lite styrkekramar och varma tankar till er!
KRAM!!!!!

 
joanna- livet med Aspergers syndrom

joanna- livet med Aspergers syndrom

28 januari 2012 19:43

Är inne här för 10:E gången i dag för att se om du skrivit nått mer som visar ett litet litet tecken på att det är på väg åt rätt håll, ni finns i många tankar de vet jag!

http://domkallarmighannes.com

 
Ingen bild

martina

28 januari 2012 21:36

Skickar varma kramar och hoppas verkligen det går bra för er...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards