★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Lisa - 18 januari 2012 21:23

Kunde i såklart inte låta bli att ringa och höra hur skruttens kväll har varit.. Den hade varit bra! Det gick så bra med matökningen imorse så doktorn tyckte hon kunde öka upp till 4 ml / timmen redan i eftermiddags. Så nu är hon uppe i den mängden hon hade innan hon blev sjuk!!! Jag kommer sova gott i min älskade säng inatt. Och imorgon bitti ska jag ta emot en leverans från IKEA som stått och väntat i ett magasin ända sen i November. Så schysst av DHL att dom kunde stoppa undan grejjerna tills jag hade möjlighet att ta emot dom! Sen har jag planerat att gå en liten sväng på stan.. Lär väl bli Barnens Hus och babyproffsen och sen åker jag nog upp igen.. Men jag ska försöka att inte stressa , utan njuta av att vara vanlig för en stund!

Av Lisa - 18 januari 2012 17:47

Hörni, jag tog en tripp hem! Blev faktiskt uppmuntrad till det av Denises sköterska.. Så jag tänkte, varför inte?? Så nu är jag hemma och hoppas på att allt håller sig lugnt och fint i Umeå utan mig :)

Av Lisa - 18 januari 2012 08:55

Blä vad jag har sovit dåligt inatt! Det kan inte ha blivit många timmar, och 05.55 gav jag upp! Då klev jag upp och gick iväg till gymmet och svettades lite.. Så nu har man det avklarat också.. Lär bli en trött dag idag..

Jag väntar ett tag med att gå upp till Denise.. Hon ska nämligen göra en ögonundersökning halv tio, eller kvart i och det är nog bäst att jag inte är där då, för jag börjar väl böla eller nåt, så jag väntar här nere! Man vill liksom inte se allt. Fast egntligen kanske hon skulle må bra av att ha mig där, men jag känner mig inte riktigt redo än. Det kommer ju göras en gång i veckan, så jag kanske kan försöka samla lite mod och krafter och vara med nästa gång.

Har faktiskt väldigt ont i min stackars mage idag! Men det är ju inget ovanligt med det, det är man ju ganska van vid efter mina snart 28 år på nacken..


Ha en bra dag! Själv kommer jag nog att somna på nåt konstigt ställe idag...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards