★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Vad tycks?

Av Lisa - 14 januari 2012 12:38

Vad tycks om min nya design? Jag är supernöjd! En Zabine creation! Och som jag sagt förut: Är ni själva sugna på en ny design, så kontakta henne så kan hon hjälpa dig för en billig penning!


Känner mig lite stressad just nu! Har precis varit och tränat! Nu måste jag slänga mig i duschen, äta och sen snabbt upp till Denise och se om hon mår bra! Hon var lite missnöjd tidigare och hade nog lite ont i magen, så hon kan nog behöva lite omhållning!  Har iaf kameran där uppe och har knäppt en del bilder på Denise som är hela 2 månader idag! Hurra Hurra Hurra!!!


See you later!

 
 
Sabina tårtgalen

Sabina tårtgalen

14 januari 2012 12:47

Super fin!

http://www.mammahjarta.blogg.se

 
Ida

Ida

14 januari 2012 12:53

Jätte fint och JÄTTE grattis till fina Denise <3

http://idalokesmamma.blogg.se

 
Vera

Vera

14 januari 2012 13:02

Hej, hamnade på din blogg av en som länkade i sin blogg... Ojoj har suttit & läst igenom hela din historia med blogginlägg, tårarna rinner, hjärtat värker. Vilken upplevelse ni varit/ÄR med om. VA ni gör det bra, människan är väl så att man anpassar sig till situationen man befinner sig i.
8/11 föddes vår son Milo (tydligen i din gamla hemstad Sollefteå, jag bor i Nyland utanför Kramfors), efter ÅR av längtan så blev det tillslut vår tur att bli föräldrar. Så han & Denise är nästamn "jämngamla", men vilken skillnad. Jag gick över tiden & han föddes med sugklocka & vägde 4060, en stor kille. Men vilken kärlek man känner för sitt barn på en gång. Läser om din oro/ängslan/lycka/ångest ja du gör det så himla bra! BRA som försöker få vardagen på ett sjukhus att gå, som försöker göra saker för DIG.
Har läst din blogg nu i 4 dar, det första jag gör när jag slår igång datorn är att kolla om du gjort nåt nytt inlägg.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att allt kommer att gå bra & att Denise fortsätter utvecklas så fint som hon gjort nu med att lägga på sig i vikt. Jag kommer fortsätta läsa så hoppas du fortsätter blogga. TACK för inblicken i hur det kan vara. Annars är det mest kändisbloggar eller "vanliga" bloggar där man mer är orolig att barnet inte bajsat på en dag typ. För så kan jag känna själv.
Man ska uppskatta livet & det tycker jag du gör. Så tack för att du delar med dig.
Många kramar Vera

http://veriz.bloggagratis.se

 
Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

14 januari 2012 14:06

Superfin design, gilla gilla gilla :)
Åååh, grattis till 2 månaders tjejen <3

Hoppas eran helg blir lugn och mysig :)

http://emmashjartan.se

 
Ellinor

Ellinor

14 januari 2012 14:07

I morse såg jag ett program på 2an, för tidigt födda, det handlade om bebisar som var födda just som Denise i vecka 23. Satt och grät som en tok när jag såg alla fina barn som föddes. Blev också skit irriterad när dom som jobbade med just för tidigt födda barn sa att dom hade valt att ta bort sina barn och inte kämpat så mycket för dem om de hade fått dem i vecka 23, helt konstigt lät det i mina öron. Tror inte man vet vad man känner eller tycker om denna fråga förens man är i just din situation, jag tror alla mammor hade kämpat in i de sista för sina små barn. Denise är en kämpe och jag sänder många tankar till er dagligen! Jag är själv gravid och är idag i vecka 26, längtar så efter mitt lilla knyte. Kram till er ha en fin helg!

http://ellinorastamaria.blogg.se

 
Lotta

Lotta

14 januari 2012 15:31

Riktigt snygg bloggdesign.

http://knyte.wordpress.com

 
lotta

lotta

14 januari 2012 17:32

grattis till denise på 2-månaders dagen :)

http://samboforlovadmamma.blogspot.com

 
Skruttans mamma

Skruttans mamma

14 januari 2012 19:18

Jättesnygg design! Jag borde också göra något åt min... Vet inte riktigt vad jag vill ha bara. Och grattis till Denise på 2 månadersdagen!

http://litenskrutt.blogg.se

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

15 januari 2012 13:21

Jätte snygg design!

http://lillgarden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards