★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Lisa - 14 januari 2012 20:28

Mys Lördag på Barn 4! Denise har legat på Pappas bröst i ett par timmar, samtidigt som vi tittade på Vampire Diaries på kanal5 play och smaska på lite godis! Men vi fick göra en lite specialare för Denise kan inte riktigt ligga på magen än, bara korta stunder. Så hon fick ligga på rygg istället, men det funkade ju det också!

Det blev ingen flytt till sängen idag. Doktorn tyckte att vi skulle vänta nån dag till eftersom Denise fortfarande är lite svullen och så.. men vi har ingen brådska! Allt måste få ta sin tid!

Nu har vi precis käkat en pizza och ligger och kikar på Gladiatorerna.. Tänker på dagen som har varit, och kan med ett leende på läpparna säga attt det varit en bra dag idag!


Har blivit lite lat med bildredigering, så här kommer ett gäng helt naturella bilder från idag! 

   

        


Min lilla TJOCKIS!      

Av Lisa - 14 januari 2012 16:00

 

Den är mycket godare än min gamla smala napp.. Jag har ju blivit så stor nu! Ikväll ska jag sitta känguru med Pappzen och sen ska jag få tillbaka min älskade säng!!!!

Mamma har knäppt en massa kort på mig idag och jag tycker att hon är skitjobbig! Hon kommer säkert lägga upp en massa kort senare ikväll när hon har tid!

Puss och kram / Denise Lova Mi-Rakel

Av Lisa - 14 januari 2012 12:38

Vad tycks om min nya design? Jag är supernöjd! En Zabine creation! Och som jag sagt förut: Är ni själva sugna på en ny design, så kontakta henne så kan hon hjälpa dig för en billig penning!


Känner mig lite stressad just nu! Har precis varit och tränat! Nu måste jag slänga mig i duschen, äta och sen snabbt upp till Denise och se om hon mår bra! Hon var lite missnöjd tidigare och hade nog lite ont i magen, så hon kan nog behöva lite omhållning!  Har iaf kameran där uppe och har knäppt en del bilder på Denise som är hela 2 månader idag! Hurra Hurra Hurra!!!


See you later!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards