★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Lisa - 8 januari 2012 21:55

 

Då var man på väg igen.. Rödgråten och jävlig! Hur ska jag nånsin våga åka hem igen? 

Av Lisa - 8 januari 2012 20:25

Sitter och väntar nu på att åka tillbaka upp igen! Kan inte fatta att det här händer IGEN!! Det är inte meningen att jag ska åka hem, det är bara så! Känner mig totalt förkrossad! Hur kunde jag vara så dum? Snälla lilla krigare, du måste kämpa vidare! Jag är snart vid din sida igen!!

Av Lisa - 8 januari 2012 19:46

Fan, fan fan! Jag kände på mig att jag inte skulle ha åkt!! Denise har fått en ny infektion. Man ska lita på sin instinkt!  Jag såg ju att hon inte mådde bra, men ändå åkte jag. Jag kan inte stanna kvar hemma, jag åker upp om några timmar igen. Skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte hann upp i tid!! Det verkar vara en elakare infektion den här gången och jag ber till Gud att hon fixar det! Du måste överleva det här också!! 

Av Lisa - 8 januari 2012 16:24

 

Känns precis lika fel att åka hem den här gången också.. Tycker att Denise är så slö idag.. Slö, svullen och magen är jättestor. Och jag vet aldrig hur orolig ja ska vara.. Skulle jag hinna tillbaka i tid om det blev kritiskt?? Usch va kluven man är! Behöver hem och samla kraft med det känns helt fel att lämna sitt barn!

Av Lisa - 8 januari 2012 11:44

God Morgon på er! Eller, go´middag kanske! Vi sov till halv tio idag! Helt sjukt för att vara oss. Vi brukar vara uppe vid halv sju annars. Idag har jag planer på att göra en liten repris från förra veckan. Alltså, åka hem ikväll med Fredrik och sova hemma. Om allt är bra här förstås! Vill INTE komma tillbaka till en helt utslagen bebis som förra veckan! Huvva va hemskt det var! 

Däremot så vill jag passa på att ta en sväng på stan och går på Barnens Hus och köpa lite kläder till Denise. Dom säger att det finns prematurkläder där, så jag måste ju kolla!

Idag är Denise ÄNNU MER svullen! Hennes ben, fötter, rumpa och allt är helt svullet och hon ser jätte knubbig ut! Det är tydligen ganska vanligt, men vi har inte riktigt fått nån klarhet i vad det beror på och om vi borde vara oroliga.. Får väl se om dom rondat sen när vi kommer upp igen, så kanske vi får svar på det! 

Hon ska ju vägas igen idag, och med all den vätska hon har i sin lilla kropp så lär hon nog väga ett kilo.. Men det känns inte som om det är "på riktigt" isåfall..  Ni fattar vad jag menar va?  Men, vi får se!


GRATTIS DENISE SOM BLIR 31 VECKOR IDAG   


Nu ska vi käka lite kyckling och kolla på Gladiatorerna!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards