★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

1 månad

Av Lisa - 14 december 2011 14:16

Idag händer det grejjer här! Både röntgen och ultraljud är inplanerat (kanske redan gjort också) Och ser allt bra ut så planerar dom att sätta in kortison för att lungorna ska mogna lite snabbt så att hon får komma ur respiratorn! Hon börjar bli alldeles för stark för att ligga i  resp. Hon sparkar och vrider och vänder. Ibland försöker hon vrida på huvet, men det går ju inte så bra när man är fastkopplad i näsan!

Jag och Mamma har precis varit och shoppat lite! Jag köpte mig ett par byxor, två tröjor och en mössa. Man har en väldigt "casual" klädstil när man är på ett sånt här ställe.. Så Intersport har blivit min nya favorit affär! Köpte även en vin-flarra, och fick visa leg   Så idag känner jag mig extra ung!
Ikväll ska jag sitta med lillan igen! Kängurusittning alltså! Men först måste tuben tejpas om så den inte lossnar!


Nu: en kopp kaffe och sen upp och se hur det har gått med allt medans jag varit borta! 


Grattis Denise som fyller en månad idag!!!!!   

 

 
 
Cissi

Cissi

14 december 2011 14:40

Grattis Denise !! :)

http://mittlivminlycka.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

14 december 2011 15:09

Stort grattis till lilltjejen på 1-månadsdagen!

http://www.ensortsmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Carin

14 december 2011 15:29

Åh, så roligt med lite bra nyheter! Massa Grattiskramar till "stora" tösen Denise:-)) En månad...jisses vad tiden går.....Kram och hoppas du får en bra natt och dag och natt och dag.....osv....

 
Ingen bild

http://bekkas.bloggplatsen.se/

14 december 2011 15:48

Grattis till Denise på 1månads dagen. :)

 
Ingen bild

Veronica

14 december 2011 15:53

Grattis Denise! Vi hejjar på dig här i solle. Mvh Veronica

 
Ingen bild

laila

14 december 2011 16:53

GRATTIS Denise på 1-månadsdagen <3 låter härligt att hon e för STARK för att ligga i den..ha en bra kväll lisa :)

 
Lizette

Lizette

14 december 2011 17:02

Grattis Denise! =)

http://lizettesliv.blogg.se

 
Ingen bild

Jennifer

14 december 2011 17:04

Fan vilka Goa nyheter! Nu när du ändå tar upp det där med shoppning... Kollade oxå på jackan du köpte....(jag bor i Blekinge så vi kommer inte precis ses ihop me dom :) me SHIT! Den va ju jätte dyr, men ack så snygg! Du har inte tröttnat på din ännu va? För i så fall får du gärna skicka ner den ;). Hoppas dagarna fortsätter i samma anda som denna :)

Lisa

14 december 2011 17:18

Hihi, nej jag har inte tröttnat! Den var billig jämfört med den jag EGENTLIGEN ville ha, som gick på 4700.. Ibland får man unna sig :)

 
meee ofc!!!!!

meee ofc!!!!!

14 december 2011 17:17

bra blogg.

http://jagfinns.blogg.se/index.html

 
tova lundgren

tova lundgren

14 december 2011 17:19

GRATTIS! :D ♥

http://knasigast.blogg.se

 
Zombie

Zombie

14 december 2011 18:26

Grattis till Denise, och grattis till er!

http://voodoobunny.se/blogg

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

14 december 2011 20:07

Grattis på månadsdagen!

http://lillgarden.blogg.se

 
Ingen bild

Elisabet

14 december 2011 20:14

Grattis Denise! Har nyligen börjat följa bloggen och jag kan inte föreställa mig vad ni går igenom. Så skönt att hon är så stark ändå och kämpar på! Styrkekram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards