★ 399 gram ★

Alla inlägg under november 2011

Av Lisa - 1 november 2011 12:41

Vill ni veta allt jag har köpt idag?

Skötbord 

Dyna

Klädsel (till skötbordsdyna)

Barnstol

Sängben

Lampa

Hylla

Mysbrallor x2

Mammaleggings

Munkjacka

Bettskena

HDMI kabel....

Jag tror det var allt... Har nån liten shopping djävul i mig idag tror jag   Men vad gör det? Nån gång måste jag ju ändå köpa alla dom här grejjerna.. Så why not today? 

Hittade flera bra barnvagnar på Babyproffsen... Men jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha "lösa hjul" fram eller inte.. Alltså sånna som snurrar när man vrider på vagnen.. Vad är bäst?? Det känns som att ute är det bäst med fasta hjul, men inne i affärer och så, så är det smidigare om dom snurrar.. äh.. Det är ju en hel vetenskap det där! INGEN brådis!


Har även hunnit med lite målning! Japp, jag tog mig i kragen och målade hälften av det som ska målas iaf.. Nu är jag helt slut! Ont i fötter och armar, så nu hoppar jag i mjukisarna och lägger mig på soffan och glor på nån film!

Av Lisa - 1 november 2011 09:07

God Morgon.. Eller god, och god.. Känner mig inte alls på hugget idag! Har grymt ont i ryggen och inte alls sugen på nånting. Hade ju tänkt gå ner till badhuset och simma lite, men det får bli en annan dag.. 

Har väl sovit sådär halvdåligt inatt.. Fredrik fick sticka iväg till jobbet mitt i natten, fast ja tror inte ens att ja vaknade när han kom tillbaka, så liiiite har jag nog sovit ändå  

Jag har ju köpt färg... och tänkte måla hyllor i det blivande barnrummet.. Men varje gång jag tänker börja så orkar jag inte. Det kommer säkert aldrig bli av! Jag har kommit in i en sån period. Har en massa planer hela tiden, men ingenting blir av! Typiskt mig! 

Nä, bara å ta sig i kragen om nånting ska bli gjort!! 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards