★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Ert stöd!

Av Lisa - 24 november 2011 12:20

 

Att det skulle vara så många som tänker på oss och vill följa oss i vår kamp, det trodde jag aldrig! Och det bara ökar och ökar för varje dag! Jag får fina stöttande kommentarer och jag kan inte fatta att ni är så många som faktiskt går omkring med oss i tankarna!  Stort tack! Det värmer!

 
 
Ingen bild

Lotta Thorell

24 november 2011 15:37

Men lilla älskade Lisa om du bara VISSTE hur många som tänker på er och önskar att det ska gå bra. Vet att jag sagt det förr, men för mig är du en otroligt stark och modig person som jag faktiskt beundrar. Vi känner inte varandra spec väl, men jag vet ändå en del om vad du gått igenom. Även om mitt liv också varit piss till o från så kan jag omöjligt förstå vad du gått igenom.
Snälla snälla du, försöööök att vara stark och hålla ut ett tag till.
Förstår dina tankar om och hur framtiden ska bli oavsett utgång, men tänk inte på det nu. Ta en sak i taget. Önskar jag kunde säga att allt blir bra men det kan jag inte. Men hur det än blir så kommer du att klara det, för du är en riktig överlevare Lisa.

Blir så rörd och tagen av vad du skriver och har så mycket jag vill säga, men tårarna bara rinner. Faan alltså att livet ska vara så jävla jobbigt för vissa!!! Ska man liksom aldrig få landa?
Ska berätta sen om när min Lasse föddes. Han var fullgången men föddes med läpp, käk och gomspalt och det var också en riktig käftsmäll och är fortfarande idag ibland.

Lilla du, skickar en bamse kram via cyber rymden.
Hälsa Fredrik och mini.

Lotta

 
Mary

Mary

24 november 2011 15:52

Hej!
Jag har följt din blogg lite då och då ett bra tag, men inte varit in på länge. Nu för ca 1 vecka sedan så var jag in och ser allt som hänt er. Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och håller tummarna för lilla tösabiten och hoppas att allt kommer gå bra.
Ta hand om dig och din make, tillsammans klarar ni detta och ni kommer vara de allra bästa föräldrarna för eran dotter.

Kramar från Hammarstrand.

http://varlensbasta.blogg.se

 
sandra

sandra

25 november 2011 20:11

Jag har läst din blogg lite från och till, mycket pga av fina foton.
Nu hoppas jag att det går bra för er allihop!
Man får en tankeställare om hur mycket man ställs inför som förälder.

http://sandramittilivet.bloggplatsen,se

Lisa

25 november 2011 23:16

ja man blir verkligen sårbar.. ingenting kommer nånsin att bli som förr

 
aleks

aleks

12 december 2011 12:15

Hej. Jag ryser och läser med tårar i ögonen. Jag blir så ledsen över att det är så jobbigt för er/dig, för att kampen sliter sönder er. Men jag blir så lycklig av att läsa att du inte gett upp och att du inte tänker göra det. Bilderna jag sett här på ditt barn. Jag längtar själv men är för ung än. Med ditt barn, dotter? Världens finaste. Lycka till nu och jag hoppas allting kommer bli bra. Du/ni är så otroligt starka i denna kamp. STAY STRONG! :)

http://aleeksolausson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards