★ 399 gram ★

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Lisa - 24 september 2011 19:02

Jag är ju lite konstig jag.. Har nog en inbyggd klocka i mig som säger åt mig både det ena och det andra.. Bara en sån sak som att jag vaknar kvart i åtta varje morgon.. haha.. Men sen har vi en annan sak.. Runt kl 17.00 varje dag så blir jag GRYMT rastlös. Spelar ingen roll vad jag gjort tidigare under dagen, eller vad jag ska göra sen, eller om jag är mitt uppe i nånting. Jag blir totalt ofokuserad, rastlös, irriterad och vrål less! Förut trodde jag ju att det berodde på medicinerna.. Att ritalinet började gå ur kroppen och att det berodde på det.. Men nu äter jag ju inte dom, så nu vette fan vad jag ska skylla på! Blodsockret? En skruv lös? Medfött hjärnfel?  Vem vet? 

För övrigt.... så hade jag en lång, trevlig fikastund med Kerstin på stan... Parfymen jag hade cravings efter.. den var SLUT, och jag har vräkt i mig en massa mackor med mycket smör idag....  

 

Av Lisa - 24 september 2011 10:27

Har inte alla en favorit??  Man köper en massa olika, och fastnar för vissa ett kort tag, men i slutändan så går man alltid tillbaka till sin gamla favorit.. "signaturdoften" kanske?

Är det bara jag som är så?  Fick ett plötsligt behov av att köpa min gamla favorit.. Den är JAG!   Har nog haft minst 4-5 flaskor av den!  Hoppas bara att dom inte slutat sälja den, för då blir jag sur! hehe

 


Av Lisa - 24 september 2011 09:58

Note To Self: Gå INTE ut på promenad direkt efter frukosten! Iaf inte om du planerat att behålla fullen i magen....

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards