★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Lisa - 19 september 2011 14:46

Kan inte riktigt förstå det här.. Det absolut normalaste och mest logiska är ju att när man mår illa eller känner sig orolig i magen så tappar man aptiten.. Man vill inte äta. Ja, så är det ju.. I VANLIGA FALL! Men nu!! Ju mer illa jag mår, desto mer vill jag äta och så fort magen gör sig påmind så måste jag genast stoppa i mig nånting.. Herre gud, inte konstigt att man går upp i vikt snabbt!! Men, det får väl vara så i några månader till.. Fasen va jag längtar tills jag får börja med mina konstiga dieter och mat idéer igen! Det är liksom en del av mig!   

Av Lisa - 19 september 2011 06:38

Goood Morning!!!!!

Kunde inte somna om när grabbarna dragit på jobbet, så jag klev upp och gjorde en liten mysfrukost här i min ensamhet!

Gårdagens less-attack känns nu ganska långt borta! Att få blöta ner Fredriks tröja med lite saltiga tårar kan göra underverk  

Idag sticker jag till mammzen! Ska bli kul att se hennes nya lägenhet! Ska gå och köpa en inflyttnings present sen idag, och jag vet preciiiiis vad jag ska köpa  

För övrigt så tål jag inte kaffe längre! Flera dagar i rad så har jag blivit totalt darrig i hela kroppen av 2 små koppar... Men ändå dricker jag!! De är ju så gott ju! 

Idag går jag in i vecka 16 och magen känns otroligt spänd och svullen! Tycker fortfarande inte att jag ser gravid ut, bara fet... Men men.. Det får väl vara så då!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards