★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Lisa - 7 september 2011 18:52

  Köpte ju dom här igår... Den såg ju sååå fin ut där den hängde inne på Hemtex.. Men nu vette fan... ååååå!! Typiskt mig.. Men det får bli lite annat smått och gott i lila/rosa och grått här inne, så kanske de bli bättre. Har inte kommit så långt än...

   Får väl hitta på nåt roligt med sängen/sängarna..  Har ju inte ens skaffat ben till dom än.. Måste på IKEA!!! Jaja.. Hade golvet varit snyggare och listerna VITA istället för gula, så hade det här kunnat bli hur bra som helst!

Av Lisa - 7 september 2011 10:56

Ännu en dag med ett tvättäkta skitväder! Stackars Fredrik som cyklar till jobbet!!

Idag är en sån dag som jag känner mig orolig.. Vet inte varför, och jag försöker att tänka positivt. Får för mig att det kommer gå åt skogen med allt, och att det inte växer nånting där inne längre.. Antar att alla gravida har mer eller mindre oroliga dagar. Man önskar att man hade sin egen ultraljuds apparat så man kunde kolla varje dag hur det står till där inne.

Det är säkert ingen fara!! Det är bara jag som har en dålig dag!


Igår handlade jag lite grejjer till det nymålade gästrummet.. Gardiner och lite sängkläder. Så idag blir det till att fixa och dona lite där inne.. Det blir ju aldrig riktigt bra eftersom golvet är sååååå fult, och lister och fönster är grymt slitna. (orkar inte måla mer) Men man får göra så gott man kan!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards